دانلود ES-Computing EditPlus 5.0.1255 – ویرایشگر متن پیشرفته

دانلود ES-Computing EditPlus 5.0.1255 - ویرایشگر متن پیشرفته

 

دانلود ES-Computing EditPlus

| ویرایشگر متن پیشرفته |

 

ES-Computing EditPlus 5.0.1255 یک ویرایشگر پیشرفته و حرفه ای نه تنها به جهت ویرایش متون ساده می باشد، بلکه می توان با استفاده از آن به راحتی متونی که مربوط به صفحات وب به خصوص HTML و PHP می باشد را نیز ویرایش کرده و کدهای خود را به صورت اختصاصی درون این ویرایشگر حرفه ای متن وارد کنید. به دلیل پیچیدگی های برنامه های ویژه برنامه نویسی وب، استفاده از نرم افزار های سوم شخص در بین برنامه نویسان رواج یافته است و آنها به دنبال برنامه های کم حجمی با محیط کاربری ساده تر هستند تا بتوانند کدهای خود را درون این برنامه ها ویرایش نمایند. بدین خاطر است که نرم افزار EditPlus محبویت ویژه ای در میان کاربران داشته و به واسطه این نرم افزار برنامه نویسان می توانند کدهای سینتکس خود را از زبان های برنامه نویسی HTML، CSS، جاوا و جاوا اسکریپت به سادگی درون این برنامه ویرایش نمایند.

اما قابلیت های این نرم افزار در همین جا به پایان نرسیده و کاربران به وسیله این نرم افزار قادر خواهند بود تا پیش نمایش کاملی را از کدهای نوشته شده خود به زبان HTML در مرورگر اختصاصی این برنامه مشاهده نمایند و با استفاده از نوار ابزار این نرم افزار و فعال کردن قابلیت تکمیل خودکار کدها، کار خود را در کدنویسی به سرعت پیش برده و در زمان و هزینه های خود صرفه جویی نمایند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار ES-Computing EditPlus را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ES-Computing EditPlus :

– نمایش ویژه سینتکس های زبان های برنامه نویسی

– دارای قابلیت پر کردن خودکار متون زبان های برنامه نویسی

– دارای مرورگر اختصاصی جهت پیش نمایش کدهای HTML

– دارای ویژگی FTP جهت ارسال فایل بر روی سرور وب سایت ها

– دسترسی سریع و ساده به صفحات از قبل باز شده در برنامه

– امکان ویرایش فایل های متنی با حجم بالا

– محیط کاربری ساده و گرافیکی

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود ES-Computing EditPlus 5.0.1255 - ویرایشگر متن پیشرفته



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.77 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR