دانلود iTop DualSafe Password Manager 1.4.0.14 – نرم افزار مدیریت پسورد

دانلود iTop DualSafe Password Manager 1.4.0.14 - نرم افزار مدیریت پسورد

 

دانلود iTop DualSafe Password Manager

| نرم افزار مدیریت پسورد |

 

iTop DualSafe Password Manager 1.4.0.14 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور مدیریت رمزهای عبور کاربر در سیستم‌عامل ویندوز است که به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید در نهایت سهولت و سادگی، رمزهای عبور خود را در یک فضای امن نگهداری کنید و در زمان لازم، به سرعت به آن‌ها دسترسی داشته باشید. نرم‌افزارهای پسورد منیجر ابزارهای مفیدی هستند که به افراد کمک می‌کنند تا پسوردهای خود را به صورت امن و منظم مدیریت کنند. این دست از نرم افزارها، دارای ویژگی‌های متعددی هستند که به مدیریت پسوردها و افزایش امنیت آنها کمک می‌کنند. نرم‌افزارهای پسورد منیجر اغلب دارای یک کیف پول پسورد می‌باشند که در آن می‌توان پسوردها، اطلاعات ورود به وبسایت‌ها، شماره‌های کارت اعتباری و دیگر اطلاعات حساس را ذخیره کرد. این اطلاعات با استفاده از رمزنگاری قوی و امنیتی محافظت می‌شوند و در زمان‌های لازم، به سرعت در دسترس کاربر قرار می‌گیرند.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این نرم‌افزارها، تولید و مدیریت پسوردهای پیچیده و قوی است. زیرا استفاده از پسوردهای ضعیف یکی از مسائل امنیتی مهمی است که بسیاری از کاربران را قربانی حملات سایبری می‌کند. با استفاده از ابزار جدیدی که در این مطلب در دسترس شما قرار می‌دهیم، امکانی برایتان فراهم خواهد شد تا بتوانید پسوردهای خود را به صورت رایگان مدیریت کنید. به عنوان مثال، شما می‌توانید ده‌ها پسورد مختلف خود را در یک فضای امن نگهداری کرده و از این طریق امنیت اطلاعات و حساب‌های کاربری خود را بالا ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار iTop DualSafe Password Manager را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار iTop DualSafe Password Manager :

– امکان ذخیره کردن تعداد بی‌شمار از اطلاعات کاربری مربوط به ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و …

– قابلیت پر کردن خودکار فرم‌ها

– امکان تولید رمزهای عبور قوی

– قابلیت چک کردن سطح امنیت پسورد انتخابی

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

iTop DualSafe Password Manager.cover1  300x211 - دانلود iTop DualSafe Password Manager 1.4.0.14 - نرم افزار مدیریت پسورد iTop DualSafe Password Manager.cover2  300x211 - دانلود iTop DualSafe Password Manager 1.4.0.14 - نرم افزار مدیریت پسورد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 16.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR