دانلود KeyStrokes 1.1.0 – نمایش فشرده شدن دکمه‌های صفحه کلید بر روی صفحه نمایش

دانلود KeyStrokes 1.1.0 - نمایش فشرده شدن دکمه‌های صفحه کلید بر روی صفحه نمایش

 

دانلود KeyStrokes

| نمایش فشرده شدن دکمه‌های صفحه کلید بر روی صفحه نمایش |

 

KeyStrokes 1.1.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و مفید برای ویندوز است که با آن می‌توانید به صورت گرافیکی، نوع دکمه‌های فشرده شده بر روی صفحه کلید و یا موس را بر روی صفحه نمایش ببینید. این نرم افزار، بیشتر به درد گیمرهایی می‌خورد که می‌خواهند در حین انجام بازی‌های خود، دکمه‌های فشرده شده را به طور زنده ببینند و یا اینکه در استریم‌های آنلاین، آن‌ها را به صورت بصری با مخاطبان به‌اشتراک بگذارند. این روزها که استریمرهای بازی‌های کامپیوتری، می‌توانند تجربه خود از بازی‌های مختلف با دیگران به‌اشتراک بگذارند، ابزارهای متعددی متناسب با نیاز آن‌ها در دسترس قرار گرفته که این ابزار نیز یکی از همین برنامه‌هاست.

اگر که روزانه بازی‌‌های کامپیوتری مختلفی را انام می‌دهید، احتمال زیادی وجود دارد که ایده تبدیل شدن به یک گیمر حرفه‌ای به ذهن شما خطور کرده باشد. از آنجایی که همه نمی‌توانند یک شبه به مسابقات مختلف برسند، یک نقطه شروع می‌تواند لایو استریم و یا ساخت آموزش باشد. از آنجا که مخاطبان می‌توانند بسیار متنوع باشند، ساخت یک آموزش مفید و مجهز به یک دستیار بصری، راهی است که می‌توانید از طریق آن ایده‌های خود را به شکلی واضح به مخاطب منتقل کنید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما آماده کرده‌ایم که می‌تواند همزمان با فشردن کلیدهای کیبورد و یا کلیک‌های موس، به طور گرافیکی این عمل را بر روی صفحه نمایش دهد تا بدون نیاز به اشاره شخصی به آن، بتوانید به مخاطبان خود نوع کلیدهای فشرده شده بر روی موس و کیبورد را نشان دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار KeyStrokes را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار KeyStrokes :

– امکان نمایش کلیدهای فشرده شده بر روی موس و کیبورد در صفحه نمایش

– مناسب برای لایو استریمرهای بازی

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

– مجهز بودن به نمایه‌های گرافیکی ساده و جذاب

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

KeyStrokes.cover1  300x107 - دانلود KeyStrokes 1.1.0 - نمایش فشرده شدن دکمه‌های صفحه کلید بر روی صفحه نمایش KeyStrokes.cover2  300x169 - دانلود KeyStrokes 1.1.0 - نمایش فشرده شدن دکمه‌های صفحه کلید بر روی صفحه نمایش

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 50 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR