دانلود SSuite Ex-Lex Office Pro 2.36.2.1 – بسته نرم افزاری آفیس برای ویندوز

دانلود SSuite Ex-Lex Office Pro 2.36.2.1 - بسته نرم افزاری آفیس برای ویندوز

 

دانلود SSuite Ex-Lex Office Pro

| بسته نرم افزاری آفیس برای ویندوز |

 

SSuite Ex-Lex Office Pro 2.36.2.1 نام یک بسته نرم افزاری جدید،‌کاربردی و رایگان برای کاربران رایانه‌های قابل حمل شامل لپ تاپ و تبلت است که ابزارهای متنوع آفیس را در خود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به Word Processor, Spreadsheet, Address Book Manager و … اشاره کرد. این نرم افزار، مجموعه کاملی از ابزارهای لازم برای کارهای اداری مثل ابزار پردازش متن، صفحه گسترده، مدیریت دفترچه تلفن، برنامه‌ریزی امور روزمره، یادداشت‌برداری و … را در خود دارد که می‌توانید با استفاده از آن بدون نیاز به بسته رسمی مایکروسافت آفیس (Microsoft Office)، امکانات مورد نظر خود را در ابزاری جایگزین در دسترس داشته باشید. این نرم افزار در مقایسه با بسته آفیس حجم بسیار کمتری دارد و می‌توان آن را جایگزینی مفید و کاربردی برای این محصول پرطرفدار به شمار برد.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، یک بسته‌ی جامع و کامل مجموعه آفیس است که برای لپ تاپ و تبلت طراحی شده و نسخه دسکتاپ آن نیز پیش‌تر در قالب مجموعه‌ای تحت عنوان SSuite Office – Excalibur Release  در دسترس قرار داده شد. این نرم افزار به مانند مجموعه آفیس، شامل ابزارهای مختلفی به منظور پردازش متن، کار با صفحات گسترده، مدیریت دفترچه تلفن و مخاطبان، مدیریت تسک‌ها، یادداشت‌نویسی و … است که تقریبا کلیه انتظارات شما از یک ابزار آفیس برای انجام امورات اداری را برآورده می‌کند. این برنماه مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که شما می‌توانید به راحتی آن را بر روی سیستم خود نصب و از مزایای آن بهره ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار SSuite Ex-Lex Office Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SSuite Ex-Lex Office Pro :

– دارا بودن ابزار پردازشگر متن، کار با صفحه گسترده، مدیریت مخاطبان، مدیریت تسک‌ها، یادداشت‌برداری و …

– دارا بودن امکان نصب و استفاده آسان در لپ تاپ و تبلت

– مجهز بودن به رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

SSuite Ex Lex Office Pro.cover1  300x162 - دانلود SSuite Ex-Lex Office Pro 2.36.2.1 - بسته نرم افزاری آفیس برای ویندوز SSuite Ex Lex Office Pro.cover2  300x150 - دانلود SSuite Ex-Lex Office Pro 2.36.2.1 - بسته نرم افزاری آفیس برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 19.1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR