دانلود AVee Screen Recorder 1.0.0.0 – ابزار ضبط فیلم از صفحه نمایش

دانلود AVee Screen Recorder 1.0.0.0 - ابزار ضبط فیلم از صفحه نمایش

 

دانلود AVee Screen Recorder

| ابزار ضبط فیلم از صفحه نمایش |

 

AVee Screen Recorder 1.0.0.0 نرم افزاری است که به کمک آن، کاربر می‌تواند هر نوع فعالیت در حال انجام در صفحه نمایش را ضبط کند. با این برنامه شما به راحتی می‌توانید از صفحه نمایش خود اسکرین‌شات بگیرید و یا اینکه بسته به نیازی که دارید، از صفحه نمایش به همراه صدای سیستم و یا صدای میکروفون فیلمبرداری کنید. از این نرم افزار می‌توانید برای ضبط گفتگوهای آنلاین، ارائه‌های چندرسانه‌ای، کلاس‌های مازی، دموهای نرم افزاری، گیم‌پلی بازی‌های رایانه‌ای و … استفاده کنید. طرز کار با این برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربر می‌تواند با چند کلیک ساده، سریعا با طریقه‌ی کارکرد آن ارتباط برقرار کرده و نیاز خود را با این ابزار برطرف نماید.

همانطور که احتمالا می دانید، به منظور ضبط فعالیت‌های کاربر در محیط سیستم‌عامل ویندوز ابزارهای متعددی در دسترس هستند. هریک از این نرم افزارها، دارای نقاط قوت و ضعف خاص خود هستند. اگر به دنبال ابزاری جامع و قوی برای ثبت اسکرین‌شات و ضبط فیلم از صفحه نمایش هستید، ما به شما ابزاری را معرفی می‌کنیم که بتواند عملیات مورد نظر شما را به سادگی به انجام برساند. از آنجا که محیط گرافیکی این نرم افزار ساده طراحی شده، حتی مبتدیان هم می‌توانند از امکانات این ابزار نهایت بهره را ببرند و به آسانی هر قسمت از صفحه نمایش خود را فیلمبرداری و از آن خروجی بگیرند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار AVee Screen Recorder را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار AVee Screen Recorder :

– امکان ضبط فیلم به صورت تمام صفحه و یا ضبط از قسمتی از صفحه نمایش

– قابلیت ضبط از وبکم، نشانگر موس، صدای سیستم یا میکروفون

– امکان ثبت اسکرین‌شات از محیط ویندوز

– قابلیت ضبط میتینگ‌های ویدیویی، آموزش‌ها و …

– امکان ضبط فعالیت‌های سیستم بدون محدودیت زمانی

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AVee Screen Recorder.cover1  300x205 - دانلود AVee Screen Recorder 1.0.0.0 - ابزار ضبط فیلم از صفحه نمایش AVee Screen Recorder.cover2  300x205 - دانلود AVee Screen Recorder 1.0.0.0 - ابزار ضبط فیلم از صفحه نمایش

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 17.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR