دانلود UniPDF PRO 1.3.1 – نرم افزار استخراج متن از اسناد PDF

دانلود UniPDF PRO 1.3.1 - نرم افزار استخراج متن از اسناد PDF

 

دانلود UniPDF PRO

| نرم افزار استخراج متن از اسناد PDF |

 

UniPDF PRO 1.3.1 نام یک ابزار جدید و کاربردی در زمینه استخراج متن از اسناد PDF است که به کمک آن می‌توانید محتوای دلخواه خود از فایل‌های پی‌دی‌اف (PDF) را استخراج نمایید. این برنامه در واقع یک ابزار کاربردی و قدرتمند به منظور تبدیل فرمت‌ فایل‌های پی‌دی‌اف است که امکان ویرایش و تغییر در محتوای این دسته از اسناد را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همانطور که می‌دانید، محدودیتی در رابطه با فرمت‌های پی‌دی‌اف وجود دارد که پس از ساخته شدن، امکان ویرایش و تغییر در محتوای آن به کلی وجود نخواهد داشت. بنابراین در صورتی که شما بخواهید متن و یا تصویری را در محتوای یک سند پی‌دی‌اف ویرایش کنید، تقریبا هیچ راه‌کاری برای آن وجود ندارد. ولی به کمک ابزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی مهیاست تا بتوانید متون مورد نظر خود را از محتوای اسناد پی‌دی‌اف استخراج کرده و آن‌ها را در فرمت‌های متنی ذخیره نمایید.

این برنامه شما را قادر می‌سازد که بتوانید محتوای دلخواه خود را از اسناد استخراج کرده و تغییرات دلخواه خود را بر روی آن اعمال و در صورت تمایل مجددا آن را به پی‌دی‌اف تبدیل نمایید. این برنامه، از امکان تبدیل فرمت PDF به ورد، عکس، متن و حتی اچ‌تی‌ام‌ال پشتیبانی می‌کند و شما کاربران عزیز و محترم می‌توانید بر حسب نیاز خود، یکی از این فرمت‌ها را انتخاب کرده و در مدت زمانی کوتاه فایل پی‌دی‌اف خود را تبدیل فرمت کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار UniPDF PRO را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار UniPDF PRO :

– امکان تبدیل فرمت آسان و سریع فرمت‌ پی‌دی‌اف به فایل ورد، متن و اچ‌تی‌ام‌ال

– حفظ فرمت و ساختار فایل اصلی حین فرآیند تبدیل

– امکانت تبدیل فایل‌های پی‌دی‌اف به صورت گروهی

– دارا بودن سرعت بسیار بالا در تبدیل فرمت فایل‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

UniPDF PRO.cover1  300x223 - دانلود UniPDF PRO 1.3.1 - نرم افزار استخراج متن از اسناد PDF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.73 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR