دانلود Electrical Calculator 23.6.6 – ماشین حساب مهندسی برق

دانلود Electrical Calculator 23.6.6 - ماشین حساب مهندسی برق

 

دانلود Electrical Calculator

| ماشین حساب مهندسی برق |

 

Electrical Calculator 23.6.6 نام یک ابزار جدید، ساده و کاربردی برای کمک به مهندسان مهندسی برق جهت انجام انواع محاسبات است. با این برنامه، اساتید دانشگاهی، دانشجویان رشته برق و کلیه افرادی که نیاز به انجام محاسبات مهندسی برق داشته باشند، می‌توانند تمامی نیاز خود در این زمینه را برآورده کنند. کابوس هر برقکار تازه‌واردی، ناتوان بودن در انجام محاسبات برای پارامترهای خاص در حین تعمیرات و یا شروع یک پروژه جدید است. مطمئنا، به خاطر سپردن ثابت‌ها، فرمول‌ها، ضریب‌های تبدیل و … کاری سخت و دشوار است. یکی از راه‌های جایگزین برای انجام این محاسبات پرتکرار، استفاده از یک ابزار کاربردی است که با آن بتوانید با فرمول‌هایی آماده، مقادیر توان، امپدانس، ولتاژ و … را محاسبه کرد.

این نرم افزار به شما امکانی خواهد داد با آن بتوانید محاسبات مربوط به مهندسی برق را سریع‌تر انجام داده و در زمان خود صرفه‌جویی کنید. این نرم افزار در واقع یک ماشین حساب پیشرفته است که می‌توان از آن در ساخت ترانسفورماتور، سیم‌پیچی الکتروموتور و … بسته به میزان جریان، ولتاژ، سطح مقطع سیم و … استفاده کرد. این نرم افزار به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند مجهز شده تا کاربر بتواند به طور مستقیم، هرگونه محاسبات مورد نظر خود را از طریق همین ابزار ساده در دسترس داشته باشد و از آن نهایت استفاده را ببرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Electrical Calculator را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Electrical Calculator :

– امکان انجام محاسبات پیشرفته مهندسی برق

– قابلیت محاسبه سریع توان، ولتاژ، جریان، جریان اتصال کوتاه و …

– امکان ورود داده برای انجام محاسبات

– قابلیت استفاده ساده و آسان

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Electrical Calculator.cover1  300x213 - دانلود Electrical Calculator 23.6.6 - ماشین حساب مهندسی برق Electrical Calculator.cover2  300x249 - دانلود Electrical Calculator 23.6.6 - ماشین حساب مهندسی برق

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.55 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR