دانلود Vovsoft QR Code and Barcode Reader 1.0 – نرم افزار اسکن بارکد و کیو آر کد در ویندوز

دانلود Vovsoft QR Code and Barcode Reader 1.0 - نرم افزار اسکن بارکد و کیو آر کد در ویندوز

 

دانلود Vovsoft QR Code and Barcode Reader

| نرم افزار اسکن بارکد و کیو آر کد در ویندوز |

 

Vovsoft QR Code and Barcode Reader 1.0 یک روش جدید، ساده و سریع برای اسکن بارکد و کیو آر کد در ویندوز است که می‌توانید از آن برای دسترسی به محتوای انواع Barcode / QR Code استفاده کنید. همانطور که می‌دانید، این روزها بارکد و کیو آر کد کاربرد بسیار گسترده‌ای در کسب و کارها دارند. از این کدها برای تبلیغات، به‌اشتراک‌گذاری لینک و … در فضای مجازی و یا بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر استفاده می‌شود. همه ما نیز تقریبا با طرز استفاده و اسکن این کدها آشنایی داریم. کافی‌ست که با یک بارکدخوان و یا اپلیکیشن اندروید یا iOS، کد مربوطه را اسکن کنید تا محتوای آن در دسترس قرار گیرد. حال ار که اسکنر مخصوص در قالب دیوایس و یا اپلیکیشن در دسترس نبود چاره کار چیست؟ در این مطلب، یک ابزار ویندوزی را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که می‌تواند به راحتی این دسته از کد و بارکدها را در سیستم اسکن کند.

این برنامه به کاربران این اجازه را می دهد که به راحتی، سریع و با دقت، هر نوع کد QR و بارکدی را که شامل اطلاعات مفیدی مانند لینک ها، شماره ها، کدهای محصول و موارد دیگر است، اسکن کنند و اطلاعات را از آن استخراج کنند. این برنامه دارای ویژگی های متنوعی است که برای کاربران خود کار با آن را راحت، مفید و جذاب می کند. دسترسی آسان و سریع به بارکد ها و کدهای QR، قابلیت لیست کردن اطلاعات گذشته، قابلیت ایجاد کد QR و بارکد با محتوای دلخواه، قابلیت ذخیره عکس با کیفیت بالا و امکان پشتیبانی از فرمت های مختلف از ویژگی های اصلی این برنامه هستند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Vovsoft QR Code and Barcode Reader را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Vovsoft QR Code and Barcode Reader :

– پشتیبانی از اسکن کردن کدهای QR و بارکد با حداکثر دقت و سرعت

– نمایش دقیق و صحیح اطلاعات مربوط به کدهای QR و بارکد

– ذخیره کردن تاریخچه کدهای QR و بارکد خوانده شده توسط برنامه

– ایجاد، ذخیره و ارسال کد QR و بارکد با محتوای پیش تعریف شده و یا دلخواه کاربر

– قابلیت چاپ کد QR و بارکد با استفاده از پرینتر لیزری

– قابلیت ارتباط با دستگاه های تلفن همراه و تبلت به منظور اسکن کد QR و بارکد

– رابط کاربری زیبا و کاربرپسند

– پشتیبانی از ذخیره اطلاعات با فرمت های مختلف

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Vovsoft QR Code and Barcode Reader.cover1  300x274 - دانلود Vovsoft QR Code and Barcode Reader 1.0 - نرم افزار اسکن بارکد و کیو آر کد در ویندوز Vovsoft QR Code and Barcode Reader.cover2  300x274 - دانلود Vovsoft QR Code and Barcode Reader 1.0 - نرم افزار اسکن بارکد و کیو آر کد در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.28 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR