دانلود Mister Retro Machine Wash Deluxe 2.1 – پلاگین ساخت تصاویر خلاقانه در Adobe Photoshop / Affinity Photo

دانلود Mister Retro Machine Wash Deluxe 2.1 - پلاگین ساخت تصاویر خلاقانه در Adobe Photoshop / Affinity Photo

 

دانلود Mister Retro Machine Wash

| پلاگین ساخت تصاویر خلاقانه در فتوشاپ |

 

Mister Retro Machine Wash Deluxe 2.1 نام یک پلاگین بسیار قدرتمند و کاربردی برای دو محصول پرکاربرد Adobe Photoshop / Affinity Photo است که گرافیست‌ها به کمک آن می‌توانند آثاری بسیار جذاب و تماشایی را خلق کنند. Adobe Photoshop / Affinity Photo از جمله‌ی محبوب‌ترین نرم‌افزارهای ویرایش تصویر و طراحی گرافیکی است که قابلیت‌های بسیار گسترده‌ای را در خود جای داده‌اند. این ابزارها به کاربران کمک می‌کنند تا تصاویر خود را در یک محیط مجهز و پرامکانات ایجاد و ویرایش کنند. علاوه بر این امکانات دیگری همچون طراحی و ویرایش لایه‌ها، اعمال فیلترها و افکت‌های ویژه، ایجاد تصاویر واقع‌گرایانه و … از دیگر امکانات این محصولات به شمار می‌روند.

با توجه به اینکه امکان نصب پلاگین‌های مجزا برای ارتقای امکانات این دو ابزار فراهم شده، امروزه در بازار شمار متعددی از افزونه‌ها را می‌توان یافت که هریک بسته به نیاز طیف خاصی از کاربران طراحی شده و امکانات تازه‌تری را به این محصولات اضافه می‌کنند. در این مطلب، یک پلاگین جدید را برای شما آماده کرده‌ایم که بر روی این دو ابزار قابل نصب بوده و با آن شما می‌توانید پترن‌های مختلف را بر روی تصاویر خود اعمال و نتایجی خلاقانه را ایجاد کنید. این ابزار امکان اعمال جلوه‌های قدیمی، زنگ زده یا بافت‌های مختلف بر روی تصاویر را به کاربران می‌دهد تا آنها را به نمایی واقع‌گرایانه تبدیل کنند. این پلاگین به‌طور گسترده در طراحی گرافیکی، طراحی وب، تولید محتوا و حتی عکاسی کاربرد دارد و به کاربران امکان ایجاد تصاویر با جلوه‌های منحصر به فرد را می‌دهد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Mister Retro Machine Wash را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Mister Retro Machine Wash :

– دارا بودن فیلترهای تغییر چهره افراد برای افزایش سن و افکت‌های آب و هوایی

– امکان بهینه‌سازی تجربه کاربر در حین ویرایش‌های گرافیکی

– امکان ساخت تایپوگرافی‌های پیشرفته

– دارا بودن صدها تکسچر و تنظیمات از پیش آماده

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Mister Retro Machine Wash.cover1  300x124 - دانلود Mister Retro Machine Wash Deluxe 2.1 - پلاگین ساخت تصاویر خلاقانه در Adobe Photoshop / Affinity Photo Mister Retro Machine Wash.cover2  300x124 - دانلود Mister Retro Machine Wash Deluxe 2.1 - پلاگین ساخت تصاویر خلاقانه در Adobe Photoshop / Affinity Photo

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR