میزبانی سایت های پربازدید با یک روش جدید

میزبان فا

 

زمانی که بازدیدهای یک سایت به روش های مختلف مانند سئو، تبلیغات، شبکه های اجتماعی و … بالا می رود به ازای هر بازدید کننده، مقداری از منابع سخت افزاری هاست مثل پردازنده و رم مصرف می شود. حال اگر این میزان از منابع کلی هاست تجاوز نماید قاعدتا سایت کند شده و یا بصورت کلی از دسترس خارج می شود. با توجه به این موضوع، راهکاری که برای سایت های پربازدید وجود دارد انتقال به سرور مجازی یا سرور اختصاصی است اما مساله مهمی که وجود دارد چالش راه اندازی و مدیریت سرور است. با توجه به تخصصی بودن مدیریت سرور، یا نمی توان شخص مناسبی را برای اینکار پیدا کرد و یا هزینه های بسیار زیادی بابت این موضوع درخواست می شود!

 

با توجه به اینکه انتقال از هاست به روی سرور مجازی یا سرور اختصاصی در صورت بالا رفتن قابل توجه بازدیدها، امری اجتناب ناپذیر است بنابراین خلع وجود یک راهکار جامع بشدت احساس می شود. در همین راستا؛ شرکت میزبان فا راهکار جامعی را ارائه نموده است که در آن، شما هیچ نیازی به استخدام مدیر سرور و صرف هزینه های گزاف برای این موضوع ندارید! تنها کافیست یکی از سرویس های مخصوص میزبانی سایت های پربازدید را بسته به نیاز خود، سفارش دهید!!!

 

سرورهاست، راهکار مناسب سایت های پربازدید

کلمه سرورهاست که نام یک سرویس منحصربه فرد برای سایت های پربازدید است برای اولین توسط میزبان فا، ابداع شده است. این سرویس در واقع، سروری است که توسط میزبان فا بصورت رایگان مدیریت می شود و شما می توانید بدون هیچگونه دغدغه ای از بابت مدیریت سرور به فکر توسعه وب سایت خود باشید. لازم به ذکر است تمامی ابزارهای لازم برای راه اندازی و مدیریت سرور مانند وب سرور، کنترل پنل و … توسط میزبان فا بصورت کاملا رایگان برای شما بر روی سرور استفاده می شود!

 

ویژگی های بارز سرورهاست

لازم به ذکر است در این سرویس ها از آخرین سطح تکنولوژی میزبانی بهره گرفته می شود. به نحوی که بسیاری از این موارد که در ادامه ذکر می شود برای اولین بار در ایران اجرا می گردد:

  • استفاده از سرورهای نسل 10 کمپانی HP با درایو NVMe مخصوص سرور (برای اولین بار در ایران)
  • میزبانی سرورها در دیتاسنتر برج میلاد با تکنولوژی ابری کلاسترینگ
  • مدیریت سرور رایگان و ارائه تمامی ابزارهای مورد نیاز بصورت کاملا رایگان!
  • استفاده از فایروال های سخت افزاری قدرتمند برای حفاظت از شبکه
  • بهره گیری از پورت های 40 گیگابیتی فوق سریع و پایدار
  • پشتیبانی ViP اختصاصی بدون وقفه
  • امکان ارتقا یا تنزیل سرویس در هر لحظه از شبانه روز
  • پهنای باند اختصاص و نامحدود!!!
  • امکان ارائه منابع تا بی نهایت به واسطه زیرساخت ابری متمرکز
  • تضمین پایداری %100 با گواهی SLA جبران خسارت!!!
  • انتقال سایت بدون حتی یک ثانیه قطعی!!!

و دها مورد دیگر …

 

کسب اطلاعات بیشتر و خرید سرورهاست

این سرویس ها با نام تجاری “آسمان آبی” ارائه می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش سرویس، تنها کافیست به صفحه زیر مراجعه نمایید:

لازم به ذکر است سرویس های کاملا اختصاصی برای وب سایت های پربازدید وردپرسی و ووکامرسی در نظر گرفته شده است که می توانید از آنها استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحات این سرویس ها که در ادامه درج می گردد مراجعه نمایید.

 

با توجه به اینکه تمامی این سرویس ها بصورت ViP پشتیبانی می شوند می توانید با شماره های اختصاصی ۰۹۰۰۵۵۵۴۵۲۱ – ۰۹۰۰۵۵۵۴۵۲۰ – ۰۹۰۰۵۵۵۴۵۱۹ در هر ساعت از شبانه روز تماس حاصل فرموده و مشاوره های لازم را دریافت نمایید. همچنین پس از خرید این سرویس ها نیز می توانید با شماره های مندرج فوق برای امور پشتیبانی نیز در تماس باشید.

 

/ پایان
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یاس دانلود هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR