دانلود Speedrun Assistant 1.0 – نرم افزار مدیریت سیو بازی ها

دانلود Speedrun Assistant 1.0 - نرم افزار مدیریت سیو بازی ها

 

دانلود Speedrun Assistant

| نرم افزار مدیریت سیو بازی ها |

 

Speedrun Assistant 1.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای گیمرها در پلتفرم PC است که با آن بتوانید سیو بازی‌ها را مدیریت کنید. اگر شما هم از آن دسته گیمرهایی هستید که بازی‌ها را در نقطه‌ای بازی می‌کنید و بعد سیوهای شما با مشکل مواجه می‌شوند و بنا به هر دلیلی امکان دسترسی به آن وجود ندارد، بد نیست که برای حل این مشکل به دنبال یک راه چاره باشید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک ابزار جدید و کاربردی را برای شما آماده کرده‌ایم که با هدف مدیریت کردن سیو بازی‌ها طراحی شده و به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید سیو تمام بازی‌ها را در یک محیط ساده و آسان مدیریت و نگهداری کنید.

این نرم افزار، به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید یک تجربه بهتر را از بازی‌های رایانه‌ای داشته باشید. در واقع هر بازی که در سیستم اجرا می‌کنید، یک فایل سیو دارد که روند پیشرفت شما در بازی را ذخیره می‌کند. در سناریوهای مختلف نظیر نصب دوباره سیستم‌عامل ویندوز، تغییر کاربر سیستم و …، این احتمال می‌رود که فایل‌های سیو بازی‌ها نیز از دسترس خارج شوند. در چنین مواقعی، احتمالا سر و کله زدن با مراحلی از بازی که پیش‌تر نیز آن را پشت سر گذاشته بودید برایتان سخت و دشوار خواهد بود. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را به شما معرفی می‌کنیم که با هدف ذخیره سیو بازی‌ها توسعه یافته و قادر است این کار را به ساده و دقیق‌ترین شکل ممکن برای شما انجام دهد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Speedrun Assistant را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Speedrun Assistant :

– امکان مدیریت سیو بازی‌ها

– قابلیت نگهداری و سازماندهی سیو بازی‌ها

– جلوگیری از حذف سیو بازی‌ها در سناریوهای مختلف

– امکان شروع یک بازی جدید و بکاپ‌گیری از پیشرفت قبلی

– دارا بودن تنظیمات ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Speedrun Assistant.cover1  287x300 - دانلود Speedrun Assistant 1.0 - نرم افزار مدیریت سیو بازی ها Speedrun Assistant.cover2  287x300 - دانلود Speedrun Assistant 1.0 - نرم افزار مدیریت سیو بازی ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 100 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR