دانلود مولودی میلاد امام علی (ع) سال 95 – حاج محمود کریمی

دانلود مولودی میلاد امام علی (ع) سال 95 – محمود کریمی

 

مولودی میلاد امام علی (ع) سال 95

| حاج محمود کریمی – هیأت رایه العباس (ع) |

 

مولودی میلاد امام علی (ع) با عرض تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امیر المؤمنین ولی نعمت و آقای ما شیعیان به تمامی شما کاربران عزیز، مجموعه کامل مراسم مولودی شب ولادت حضرت امام علی (ع) را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. همانطور که شاهد بودید ، در طی یک مطلب جامع ، مجموعه گلچین فوق العاده ولادت امام علی (ع) را در ماه گذشته در اختیار شما عاشقان قرار دادیم. مجموعه قبل ، گلچین کاملی از مراسم مولودی حضرت امام علی اجرا شده از سوی حاج محمود کریمی در سال های 90 تا 94 بود. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، مجموعه جدید مولودی آقا امیر المؤمنین را با نوای دلنشین حاج محمود کریمی برایتان تدارک دیده ایم.

این مجموعه گران قدر که دارای ارزش معنوی بسیار نزد دوست داران اهل بیت است ، شامل مراسم کامل شب مولودی میلاد حضرت امام علی (ع) در سال 1395 می باشد. این مراسم در شب ولادت آقا امیر المؤمنین در هیأت رایه العباس (ع) برگذار گردید ؛ خوشا به حال آنان که در این مراسم پر فیض ، عشق و علاقه خود را با آن حضرت در میان نهادند. شما عزیزان و بازدیدکنندگان هم اکنون می توانید این مجموعه گران قدر از حاج محمود کریمی را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP3
  • حجم : 98 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR