دانلود Vovsoft Keyboard Lights 4.9 – نمایش وضعیت کلیدهای Num Lock, Caps Lock, Scroll Lock در ویندوز

دانلود Vovsoft Keyboard Lights 4.9 - نمایش وضعیت کلیدهای Num Lock, Caps Lock, Scroll Lock در ویندوز

 

دانلود Vovsoft Keyboard Lights

| نمایش وضعیت کلیدهای Num Lock, Caps Lock, Scroll Lock در ویندوز |

 

Vovsoft Keyboard Lights 4.9 نام نرم افزاری است که با استفاده از آن، کاربر می‌تواند به راحتی وضعیت کلیدهای Num Lock, Caps Lock, Scroll Lock در ویندوز را ببیند. با این ابزار ساده و کاربردی، شما می‌توانید وضعیت هر سه این کلیدها یعنی فعال یا غیرفعال بودن آن را در بخش System tray را ببینید. برخی از کیبوردهای جدید در رایانه‌های دسکتاپ و لپ تاپ، دیگر چراغ‌های مخصوص فعال یا غیرفعال بودن سه کلید نام لاک، کپس لاک و اسکرول لاک را ندارند؛ بنابراین در بسیاری مواقع کاربر از وضعیت فعلی آن‌ها مطلع نیست و این موضوع می‌تواند در زمان تایپ عبارات متنی مشکل‌ساز باشد.

این نرم افزار در واقع ابزاری کم‌حجم و ساده برای نمایش وضعیت کلیدهای Num Lock, Caps Lock and Scroll Lock در ویندوز است. نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربر می‌تواند عملکرد آن را به شکلی ساده مورد استفاده قرار دهد. زمانی که هریک از کلیدهای فوق فشرده شوند، یک نوتیفیکیشن بر روی صفحه نمایش داده می‌شود تا شما بتوانید وضعیت بروز شده از کلیدها را ببینید. این نرم افزار، نصب و راه‌اندازی سریع و ساده‌ای دارد و کاربر به راحتی می‌تواند آن را در سیستم خود اجرا کند و به سادگی اطلاعات هریک از این کلیدها را در هر لحظه مشاهده کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Vovsoft Keyboard Lights را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Vovsoft Keyboard Lights :

– امکان مشاهده سریع و آسان وضعیت کلیدهای نام‌لاک، کپس‌لاک و اسکرول لاک در ویندوز

– مناسب برای کیبوردهای فاقد این سه چراغ نشانگر

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Vovsoft Keyboard Lights.cover1  300x225 - دانلود Vovsoft Keyboard Lights 4.9 - نمایش وضعیت کلیدهای Num Lock, Caps Lock, Scroll Lock در ویندوز Vovsoft Keyboard Lights.cover2  - دانلود Vovsoft Keyboard Lights 4.9 - نمایش وضعیت کلیدهای Num Lock, Caps Lock, Scroll Lock در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.52 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR