دانلود بازی World of Goo Remastered 1.0.23050517 – دنیای موجودات چسبنده برای اندروید

دانلود بازی World of Goo Remastered 1.0.23050517 - دنیای موجودات چسبنده برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی World of Goo Remastered برای اندروید

| بازی دنیای موجودات چسبنده برای اندروید |

 

World of Goo Remastered 1.0.23060709 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های پازلی از استودیوی بازی سازی نتفلیکس (.Netflix, Inc) است. این بازی، نسخه‌ای بازسازی شده از بازی اصلی یعنی World of Goo است که نسخه‌ای تکاملی برای بازی اصلی به شمار می‌رود که به تازگی برای اندروید منتشر شده و کاربران می‌توانند از تجربه‌ی آن در اوقات فراغت خود لذت ببرند. این بازی، یک عنوان پازلی و جذاب است که از زمان انتشار خود تاکنون، میلیون‌ها پلیر را در سراسر دنیا جذب خود کرده است. تمرکز World of Goo، بر روی ترکیب زیبایی هنری، موسیقی فوق العاده زیبا و یک فضای پازلی جذاب است که به همراه داستان طنزآلود خاص خود، به یک تجربه ی بصری و صوتی بی نظیر تبدیل شده است. هدف از این بازی، چیدن قطرات چسبنده جهت ایجاد برج هایی با شکل و سایز های مختلف در محیط اطراف، با قابلیت جذب هرچه بیشتر دیگر قطرات و طی معماهای مختلف است.

اساس این بازی، بر پایه قوانین فزیکی بوده و در عین حالف دنیایی فانتزی و جذاب را به تصویر می‌کشد. کاراکترهای بازی، موجوداتی گرد و کوچک با نام گو (Goo) هستند که به دنیای اطراف علاقه زیادی داشته و تصمیم دارند یک ماجراجویی تازه را آغاز کنند. خطرات بسیاری نیز در طول مسیر آن‌ها را تهدید خواهد کرد که شما باید آن‌ها را تا پایان همراهی کنید. در هر پازل از بازی، شما باید با همین موجودات کوچک، مسیری را برای رسیدن به نقطه‌ای مشخص بسازید. هم اکنون می توانید بازی World of Goo Remastered را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی World of Goo Remastered :

– دارا بودن مراحل جذاب و اسرارآمیز

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه دنیاهای مختلف بازی

– امکان حل معماهای مختلف با خلاقیت پلیر

– دارا بودن گیم‌پلی جذاب و منحصر به فرد

 

 

تصاویری از محیط بازی :

World of Goo Remastered1 150x84 - دانلود بازی World of Goo Remastered 1.0.23050517 - دنیای موجودات چسبنده برای اندروید World of Goo Remastered2 150x84 - دانلود بازی World of Goo Remastered 1.0.23050517 - دنیای موجودات چسبنده برای اندروید World of Goo Remastered3 150x84 - دانلود بازی World of Goo Remastered 1.0.23050517 - دنیای موجودات چسبنده برای اندروید World of Goo Remastered4 150x84 - دانلود بازی World of Goo Remastered 1.0.23050517 - دنیای موجودات چسبنده برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 104 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR