دانلود PrivacyRoot Duplicate File Finder Professional 2023.14 – نرم افزار پیدا کردن فایل‌های تکراری

دانلود PrivacyRoot Duplicate File Finder Professional 2023.14 - نرم افزار پیدا کردن فایل‌های تکراری

 

دانلود PrivacyRoot Duplicate File Finder

| نرم افزار پیدا کردن فایل‌های تکراری |

 

PrivacyRoot Duplicate File Finder Professional 2023.14 نرم افزاری است که با یک جستجوی سریع و آسان، تصاویر و ویدیوهای تکراری در ویندوز را برای کاربر پیدا می‌کند. همانطور که از نام این برنامه پیداست، هدف از توسعه‌ی آن، جستجو و پیدا کردن اطلاعات تکراری است. کاربر می‌تواند یک مسیر را به دلخواه خود انتخاب نماید تا در ادامه، اسکن به طور متمرکز بر روی این مسیر انجام گیرد. همانطور که می‌دانید، همواره این احتمال می‌رود که نسخه‌هایی تکراری از فایل‌ها را در بخش‌های مختلف سیستم ذخیره کرده و از آن مطلع نباشیم. این موضوع سبب می‌شود که به مرور زمان، فضای هارد دیسک برای این دسته از اطلاعات هدر رفته و فضای در دسترس روز به روز کاهش یابد. اگر به دنبال ابزاری برای پیدا کردن اطلاعات تکراری سیستم هستید و می‌خواهید با یک کلیک آن‌ها را از بین ببرید، این برنامه یکی از بهترین گزینه‌های در دسترس برای این کار محسوب می‌شود.

این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا بتوانید فایل‌های تکراری را صرف‌نظر از تشابه اسمی داشتن یا نداشتن، از روی الگوریتم MD5 پیدا کنید. این نرم افزار، ابازری کاربردی برای جستجوی و حذف فایل‌های تکراری در سیستم عامل ویندوز است. با استفاده از این نرم‌افزار شما می‌توانید فایل‌های تکراری مانند فایل‌های موسیقی، عکس، ویدئو و داکیومنت‌ها را پیدا کرده و آن‌ها را با امنیت بالا حذف کنید. این نرم افزار دارای رابط گرافیکی ساده و کاربر پسند است که به کاربران کمک می کند تا فایل‌های تکراری را به راحتی پیدا کرده و فضای دیسک سیستم خود را با حذف آن‌ها آزاد نماید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار PrivacyRoot Duplicate File Finder را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PrivacyRoot Duplicate File Finder :

– امکان جستجو و پیدا کردن فایل‌های تکراری در هارد درایو سیستم

– امکان جستجوی فایل‌های تکراری اعم از فایل‌های صوتی، ویدیویی، تصویری، سندهای متنی و …

– مجهز بودن به رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– قابلیت آزادسازی فضای هارد دیسک با حذف داده‌های تکراری

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

PrivacyRoot Duplicate File Finder.cover1  300x239 - دانلود PrivacyRoot Duplicate File Finder Professional 2023.14 - نرم افزار پیدا کردن فایل‌های تکراری PrivacyRoot Duplicate File Finder.cover2  300x239 - دانلود PrivacyRoot Duplicate File Finder Professional 2023.14 - نرم افزار پیدا کردن فایل‌های تکراری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.51 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR