دانلود Firewall App Blocker (Fab) 1.7 – مدیریت حرفه‌ای فایروال در ویندوز

دانلود Firewall App Blocker (Fab) 1.7 - مدیریت حرفه‌ای فایروال در ویندوز

 

دانلود Firewall App Blocker

| مدیریت حرفه‌ای فایروال در ویندوز |

 

Firewall App Blocker (Fab) 1.7 نام یک ابزار جدید و رایگان به منظور کنترل و مدیریت آسان فایروال در ویندوز است. همانطور که می‌دانید، سیستم‌عامل ویندوز دارای امکانی است تحت عنوان فایروال (دیواره آتش9؛ که وظیفه دارد امکان دسترسی یافتن اپلیکیشن‌ها به شبکه جهانی اینترنت را صادر و یا منع کند. به طور کلی، با استفاده از این امکان کاربر می‌تواند تعیین کند که کدام یک از نرم افزارها یا بازی‌ها امکان دسترسی به شبکه اینترنت را داشته باشند و کدام نداشته باشند. اگر شما هم به دنبال یک راهکار انعطاف‌پذیرتر برای کنترل فایروال ویندوز هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید.

این برنامه به دلیل دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند، راهکاری بسیار مفید و ساده برای مدیریت فایروال ویندوز به شمار می‌آید. تنها کافی‌ست که این برنامه را اجرا کنید و سپس در محیط آن، نرم افزار دلخواه خود را برای دسترسی و یا عدم دسترسی به شبکه اینترنت انتخاب نمایید تا از این پس، هیچ‌یک از نرم افزارها در سیستم برخلاف این قاعده عمل نکنند. استفاده از نرم افزارهای مدیریت فایروال زمانی کاربرد دارد که شما بخواهید بر روی سیستم، امکان دسترسی برخی سرویس‌ها به اینترنت را بگیرید. اینگونه ابزارها می‌توانند شامل نرم افزار و یا بازی باشند که نرم افزار فعلی قادر است این کار را به بهترین شکل برایتان به انجام برساند. هم اکنون می توانید نرم افزار Firewall App Blocker را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Firewall App Blocker :

– امکان کنترل آسان فایروال در ویندوز

– قابلیت تعیین تنظیمات دسترسی برنامه‌ها به اینترنت از سمت کاربر

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Firewall App Blocker.cover1  300x199 - دانلود Firewall App Blocker (Fab) 1.7 - مدیریت حرفه‌ای فایروال در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.21 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR