دانلود TimeTrex Time and Attendance 16.5.2 – نرم افزار مدیریت زمان حضور و غیاب کارکنان

دانلود TimeTrex Time and Attendance 16.5.2 - نرم افزار مدیریت زمان حضور و غیاب کارکنان

 

دانلود TimeTrex Time and Attendance

| نرم افزار مدیریت زمان حضور و غیاب کارکنان |

 

TimeTrex Time and Attendance 16.5.2 نام یک ابزار جدید، قدرتمند و رایگان به منظور مدیریت زمان و مدیریت حضور و غیاب است که شما به کمک آن می‌توانید زمان‌های کاری را مطابق قانون کار برای کارکنان خود مدیریت کنید. سازمان‌هایی که سعی در افزایش کارایی وظایف و مدیریت کارکنان دارند، مطمئنا به ابزارهای اختصاصی برای این کار احتیاج دارند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یکی از این برنامه‌ها را به شما معرفی می‌کنیم که یک راهکار مبتنی بر وب است که می‌تواند به ردیابی زمان کار به شکلی آسان و موثرتر شما را یاری کند. این نرم افزار مجهز به یک رابط کاربری زیبا است که بعد از نصب، در مرورگر اینترنتی شما اجرا میشود. مدیران سازمان ها با استفاده از این ابزار و درج اطلاعات مربوط به کارکنان خود می‌توانند حضور و غیاب آن‌ها را مدیریت کرده و از امکانات متعدد این ابزار مثل زمان‌بندی، پیگیری کارها، وظایف و … نهایت استفاده را ببرند.

این نرم افزار تمامی جنبه‌های کارمند شرکت، حقوق و دستمزد و … را به طور کامل پوشش می‌دهد. بنابراین مدیریت تمام فعالیت‌های مرتبط با موضوعات منابع انسانی، حضور و غیاب و … با این ابزار ساده و آسان خواهد بود. این ابزار همچنین دارای یک عملکرد گزارش‌دهی پیشرفته و قدرتمند است که می‌توانید با استفاده از آن فعالیت یکایک کارکنان خود را تجزیه و تحلیل کرده و به شکلی موثر، بازدهی هریک از افراد را در بازه‌های زمانی مختلف مورد سنجش قرار دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار TimeTrex Time and Attendance را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TimeTrex Time and Attendance :

– امکان مدیریت کلیه فرآیندهای مربوط به حوزه منابع انسانی

– توانایی مدیریت حضور و غیاب کارکنان، دستمزد، مرخصی و …

– امکان گزارش‌گیری از وضعیت و روال کاری کارکنان

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

TimeTrex Time and Attendance.cover1  300x151 - دانلود TimeTrex Time and Attendance 16.5.2 - نرم افزار مدیریت زمان حضور و غیاب کارکنان TimeTrex Time and Attendance.cover2  300x151 - دانلود TimeTrex Time and Attendance 16.5.2 - نرم افزار مدیریت زمان حضور و غیاب کارکنان

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 202 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR