دانلود بازی Defense Technica برای PC

دانلود بازی Defense Technica برای PC

 

دانلود بازی Defense Technica برای کامپیوتر

 

Defense Technica یک بازی جدید در سبک استراتژیک ( دفاع از قلعه ) است که در سال 2013 توسط Com2Us ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . شما برای مقابله با موجودات بیگانه و قوی چه استراتژی را دارید؟  انواع وسایل جنگی از توپ و تانک گرفته تا اسلحه ها را در کجا قرار میدهید؟ میتونید از حمله دشمن به قلمرو خود جلوگیری کنید؟ همه این ها را شما میتوانید در بازی Defense Technica تجربه کنید. این بازی یکی از بازی های ارکید و محبوب گوشی های اندروید است و توانسته امتیاز 4.4 از 5 را در پلی استوری دریفات کند و حالا این بازی برای سیستم عامل ویندوز نیز عرضه شده است تا گیمرهای این سیستم عامل از بازی کردن این بازی لذت ببرند.

شما در بازی Defense Technica برای جلوگیری از حمله دشمنان قوی و نیرومند باید سر راه آن ها برج هایی بسازید. شکست دشمنان برای دریافت منابع , دفاع کردن از برج ها در برابر دشمنان , چرخش مسیر , ساخت و ساز برج های مستحکم , گرافیک سه بعدی و خیره کننده , سلاح های قدرتمند برای استفاده در جنگ ها و ارتقاء سازی منحصر به فرد از ویژگی های بارز بازی Defense Technica است. این بازی دارای گرافیک عالی , صداگذاری فوق العاده و گیم پلی اعتیادآور است و میتواند تجربه یه بازی زیبا و استراتژیک را به شما بدهد. پس اگر از علاقمندان به بازی هایی در سبک استراتژیک هستید هم اکنون میتوانید بازی Defense Technica را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریفات نمایید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

 

تصاویری از محیط بازی Defense Technica :

 

Defense Technica-1 Defense Technica-2 Defense Technica-3 Defense Technica-4 Defense Technica-5

 

 

 

راهنمای نصب بازی :

–     فایل با فرمت BIN رو باید با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

note - دانلود بازی Defense Technica برای PC فرمت : BIN

chart pie - دانلود بازی Defense Technica برای PC حجم : 525 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Defense Technica | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR