دانلود ON1 Sky Swap AI 2023.5 17.5.1.14028 x64 – نرم افزار تغییر جلوه ظاهری آسمان در عکس‌ها

دانلود ON1 Sky Swap AI 2023.5 17.5.1.14028 x64 - نرم افزار تغییر جلوه ظاهری آسمان در عکس‌ها

 

دانلود ON1 Sky Swap AI

| نرم افزار تغییر جلوه ظاهری آسمان در عکس‌ها |

 

ON1 Sky Swap AI 2023.5 17.5.1.14028 x64 نام یک ابزار جدید و مجهز شده به هوش مصنوعی جدید و بسیار قوی برای شما علاقه‌مندان به عکاسی طبیعت است که می‌تواند امکانات جذابی را برای دستکاری جلوه‌ی آسمان در تصاویر در دسترس شما قرار دهد. همانطور که می‌دانید، عکاسی طبیعت یکی از شاخه‌های اصلی حوزه عکاسی است که افراد بسیاری در سراسر دنیا به آن مشغولند و به طور روزانه عکس‌هایی زیبا و متنوع از جلوه‌های مختلف طبیعت را به ثبت می‌رسانند. همه ما تا به امروز، عکس‌های بسیاری را در موضوع طبیعت دیده و بدون شک یکی از زیبایی‌های این حوزه از عکاسی به جلوه آسمان‌ها در تصاویر اختصاص دارد. در هر نوع شرایط آب و هوایی، جلوه‌ی آسمان می‌تواند جذابیت به‌خصوص خود را داشته باشد. امروزه با توجه به پیشرفت روز افزون دستاوردهای حوزه هوش مصنوعی، شاهد معرفی ابزارهای متعددی در این زمینه هستیم که در اینجا نیز به معرفی یکی از همین ابزارها به خدمت شما عزیزان آمده‌ایم.

این نرم افزار با بهره‌گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی، قادر است جلوه‌ی ظاهری آسمان در تصاویر شما را با نمونه‌هایی دیگر برای شما تغییر دهد. این برنامه به طور خودکار، نمای آسمان موجود در عکس‌ را تشخیص می‌دهد که در ادامه یک نمونه‌ی جذاب و بی‌نظیر از تصویر را با هوش مصنوعی برای شما خلق می‌کند. به طور کلی در این برنامه، بیش از 231 نمای جذاب و دیدنی از اسمان در شرایط آب و هوایی مختلف در نظر گرفته شده که شما می‌توانید تصویر خود را در محیط این برنامه فراخوانی کرده و هریک از این جلوه‌های آماده را بر روی تصویر امتحان کنید و خروجی‌هایی جذاب و چشم‌نواز را از آن تحویل بگیرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ON1 Sky Swap AI را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ON1 Sky Swap AI :

– امکان جایگزینی خودکار آسمان در تصاویر

– دارا بودن ده‌ها جلوه زیبا و جذاب از آسمان به شکل از پیش آماده شده

– امکان تنظیم خودکار نمای جدید آسمان در عکس‌ها

– قابلیت چرخش آسان و سریع

– امکان آماده‌سازی نتایج کاملا طبیعی و دقیق

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

ON1 Sky Swap AI.cover1  300x180 - دانلود ON1 Sky Swap AI 2023.5 17.5.1.14028 x64 - نرم افزار تغییر جلوه ظاهری آسمان در عکس‌ها ON1 Sky Swap AI.cover2  300x180 - دانلود ON1 Sky Swap AI 2023.5 17.5.1.14028 x64 - نرم افزار تغییر جلوه ظاهری آسمان در عکس‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.49 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR