دانلود Persona 1.0.4 – نقطه قوت نویسندگان در داستان‌‌ها؛ توسعه شخصیت‌

دانلود Persona 1.0.4 - نقطه قوت نویسندگان در داستان‌‌ها؛ توسعه شخصیت‌

 

دانلود Persona

| نقطه قوت نویسندگان در داستان‌‌ها؛ توسعه شخصیت‌ |

 

Persona 1.0.4 نام یک بسته نرم افزاری جدید، قدرتمند و کاربردی برای نویسندگان داستان‌، نمایشنامه یا فیلمنامه است که به طور خاص، بر روی توسعه و ساخت شخصیت‌های داستانی تمرکز دارد. نگاهی به ابزارهای مخصوص نوشتن بیندازید. چه می‌بینید؟ محصولاتی که به شما کمک می‌کنند تا روال داستان خود را پیش ببرید و تحقیقات خود پیرامون نوشتار را در آن ثبت و یادداشت کنید. در کنار این‌ها، ممکن است از برخی منابع در زبان‌های دیگر نیز کمک گرفته باشید که ابزارهای دیکشنری، ابزار غلط‌گیر و … از جمله‌ی آن هستند. اما در رابطه با شخصیت‌ها چطور؟ آیا به طور خاص برای ساخت و ایده‌پردازی راجع به این شخصیت‌ها، ابزار مشخصی دارید؟ اگر نه، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این بسته‌ی قدرتمند و جامع را از دست ندهید.

در این نرم افزار، نویسنده‌ی رمان و یا داستان می‌تواند به راحتی و با امکاناتی گسترده شخصیت‌های خود را توسعه دهد. آدم‌های خوب و بد را از هم جدا کرده و خصوصیات هریک را شرح دهید. ویژگی‌های شخصیتی، نقص‌ها، پیشینه، وضعیت شغلی، طریقه تعامل آن‌ها با شخصیت‌های دیگر و … را می‌توانید به عنوان خصوصیات اصلی هر کاراکتر در این ابزار ثبت کنید. این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا بررسی کنید که چگونه روانشناسی و پیشینه مخصوص هریک از شخصیت‌ها بر گفتگوهای آن‌ها تاثیر می‌گذارد.  هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Persona را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Persona :

– امکانات گسترده در زمینه‌ی شخصیت‌پردازی در داستان‌ها

– مناسب برای نویسندگان داستان، نمایشنامه، فیلمنامه، رمان و …

– امکان تعریف خصوصیات دقیق هر شخصیت و تعاملات وی با دیگر شخصیت‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Persona.cover1  300x206 - دانلود Persona 1.0.4 - نقطه قوت نویسندگان در داستان‌‌ها؛ توسعه شخصیت‌ Persona.cover2  300x206 - دانلود Persona 1.0.4 - نقطه قوت نویسندگان در داستان‌‌ها؛ توسعه شخصیت‌

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 24.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR