دانلود DiskInternals Uneraser 8.7.5.0 – نرم افزار ریکاوری اطلاعات حذف شده

DiskInternals Uneraser - نرم افزار ریکاوری اطلاعات حذف شده

 

دانلود DiskInternals Uneraser

| نرم افزار ریکاوری اطلاعات حذف شده |

 

DiskInternals Uneraser 8.7.5.0 یک نرم افزار قدرتمند در زمینه بازیابی اطلاعات حذف شده یا خراب از حافظه هایی با فایل سیستم NTFS، FAT32، exFAT، FAT، APFS و… است. از دست دادن اطلاعات اجتناب ناپذیر است و هر کسی می تواند قربانی شود. آیا تاکنون بخشی از پرونده های مهم را پس از خرابی ناگهانی سخت افزار یا حذف ناخواسته از دست داده اید؟ تمام عکس ها و فیلم های خانوادگی، اسناد مهم و… ممکن است با یک کلیک تصادفی از بین بروند. روش های مختلفی برای ریکاوری اطلاعات حذف شده شما وجود دارد و این به نوع و شیوه حذف پرونده بستگی دارد. بازیابی فایل در ویندوز 7، 8 و 10 بسیار آسان است و روش های سریع و آسان بسیاری برای بازیابی فایل وجود دارد.

این نرم افزار می تواند بازیابی داده های حذف شده را با اسکن سطح پایین حافظه، انجام دهد. حتی اگر ویندوز نتواند اسنادی را نمایش دهد، ممکن است هنوز در آنجا باشند و بتوان آن ها را بازیابی کرد. هرچه سریعتر عمل کنید، احتمال بازیابی آن ها بیشتر خواهد بود. قبل از شروع ریکاوری می توانید نوع و فرمت فایل های مورد نظرتان را مشخص کنید تا نتایج دقیق تری بدست آید. به یاد داشته باشید که باید محتاط باشید و نرم افزار بازیابی را روی درایوی که پرونده های خود را از دست داده اید نصب نکنید زیرا ممکن است برنامه DiskInternals Uneraser بر روی اسنادی که قصد ریکاوری آن ها را دارید، بازنویسی شود. سعی کنید از رایانه ای که فایل های خود را در آن حذف کرده اید کمتر استفاده کنید تا احتمال بازیابی کامل فایل ها افزایش یابد.

 

 

 

ویژگی های DiskInternals Uneraser:

– پشتیبانی از NTFS، exFAT، FAT12،16، 32
– پشتیبانی از پارتیشن تیبل های MBR، GPT، Apple و BSD
– ریکاوری عکس، فیلم، موزیک، فایل های متنی و اسناد مختلف، فایل های اجرایی و…
– سازگاری با هارد های اینترنال، اکسترنال، SSD، فلش مموری ها و…

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

DiskInternals Uneraser - نرم افزار ریکاوری اطلاعات حذف شده



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 57 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR