دانلود Jim’s Toolbox 3.1 – جعبه ابزار کاربردی برای ویندوز

دانلود Jim's Toolbox 3.1 - جعبه ابزار کاربردی برای ویندوز

 

دانلود Jim’s Toolbox

| جعبه ابزار کاربردی برای ویندوز |

 

Jim’s Toolbox 3.1 نام یک جعبه ابزار ساده، کاربردی و مفید برای کاربرانی است که می‌خواهند به شکلی آسان و سریع به تنظیمات مختلف در سیستم، شبکه و ابزارهای عیب‌یابی دسترسی داشته باشند. داشتن ابزارهایی که از این دست، می‌تواند در سناریوهای گوناگون به کمک کاربر بیاید. اگر که شما به ابزاری برای ترمیم و نگهداری سیستم، آنالیز رجیستری و رفع ایرادات کوچک و بزرگ سیستم‌عامل هستید، این بسته نرم افزاری کوچک و رایگان می‌تواند یک گزینه‌ی ایده‌آل برای شما باشد.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، یک بسته‌ی کاملا رایگان و متن باز برای کاربران است که می‌توان به کمک امکانات آن، بسیاری از مشکلات سیستم را برطرف کرد. با این نرم افزار، کاربر می‌تواند به سادگی و سرعت بسیاری از ایرادات احتمالی در سطح سیستم‌عامل را تشخیص داده و با چند کلیک آن‌ها را رفع نماید. این نرم افزار، بسیاری از توابع کاربردی و مهم سیستم را به شکلی سریع و ساده برای شما قابل دسترس می‌کند؛ در واقع کاربر بدون نیاز به طی مراحل پیچیده و دشوار می‌تواند به اطلاعات مهمی در سیستم دست یابد. امکانات جامع شبکه، نمایش مشخصات سیستم، آنالیز و تشخیص مشکلات سیستم، مسدود ساختن دسترسی به آدرس‌های اینترنتی و … از اصلی‌ترین امکانات این نرم افزار هستند که امیدواریم برای شما مفید واقع شوند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Jim’s Toolbox را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Jim’s Toolbox :

– بسته نرم افزاری جامع برای نویسندگان حرفه‌ای

– مناسب برای نوشتار فیلمنامه، رمان و …

– فراهم‌سازی یک محیط خلاقانه برای نویسندگان مبتدی تا پیشرفته برای پیش بردن روایت داستانی نوشته‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Jims Toolbox.cover1  170x300 - دانلود Jim's Toolbox 3.1 - جعبه ابزار کاربردی برای ویندوز Jims Toolbox.cover2  170x300 - دانلود Jim's Toolbox 3.1 - جعبه ابزار کاربردی برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.42 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR