دانلود بازی Elite Trials 1.0.42 – موتورسواران خبره برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Elite Trials 1.0.4 - موتورسواران خبره برای اندروید

 

دانلود بازی Elite Trials برای اندروید

| بازی موتورسواران خبره برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Elite Trials 1.0.42 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های مسابقه‌ای از استودیوی بازی سازی GX Games SIA است. یک موتور سوار خبره کسی است که می‌تواند در هر شرایطی اعم از بارش باران، برف، زمین‌های صاف/ناصاف و … به خوبی رانندگی کند. آیا شما می‌توانید در رقابت با سایر موتورسواران خبره، خودتان را به عنوان بهترین آنان به اثبات برسانید؟ این گوی و این میدان! بازی اندرویدی موتورسواران خبره، مخصوص افرادی است که علاقه بسیاری را به موتورسواری و رقابت دارند. در این بازی، شما می‌توانید موتور دلخواه خود را انتخاب و برای چالشی سخت و دشوار پا به عرصه مسابقات بگذارید.

شما می‌توانید این بازی مهیج و جذاب را به صورت تک نفره و یا چند نفره با دوستان خود تجربه کنید. در طول رقابت‌ها، می‌توانید با کسب مقام‌های نخست به پول بیشتری دست یافته و موتورهای جدیدتر را آزاد کنید. به طور کلی در این بازی 15 نوع مختلف از موتورسیکلت‌های جذاب وجود دارند که پلیرها می‌توانند بر حسب سلیقه یکی از آنان را انتخاب کرده و با سایر حریفان وارد رقابت شوند. هم اکنون می توانید بازی Elite Trials را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Elite Trials :

– دارا بودن 15 نوع موتور سیکلت مختلف

– امکان به اجرا گذاشتن حرکات نمایشی و مهیج

– قابلیت یادگیری مهارت‌های جدید با موتورسیکلت‌های مختلف

– امکان ارتقا و یا خریداری موتورهای جدید

– قابلیت رقابت با سایر پلیرها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Elite Trials1 150x113 - دانلود بازی Elite Trials 1.0.42 - موتورسواران خبره برای اندروید + نسخه بی نهایت Elite Trials2 150x113 - دانلود بازی Elite Trials 1.0.42 - موتورسواران خبره برای اندروید + نسخه بی نهایت Elite Trials3 150x113 - دانلود بازی Elite Trials 1.0.42 - موتورسواران خبره برای اندروید + نسخه بی نهایت Elite Trials4 150x113 - دانلود بازی Elite Trials 1.0.42 - موتورسواران خبره برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 68 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR