دانلود NiceLabel Designer 10.2 PowerForms 21.2.0.9414 – نرم افزار طراحی بارکد و لیبل

NiceLabel Designer.cover  - دانلود NiceLabel Designer 10.2 PowerForms 21.2.0.9414 - نرم افزار طراحی بارکد و لیبل

 

دانلود NiceLabel Designer

| پیکسی؛ نرم افزار ساخت و ویرایش پیکسل آرت |

 

NiceLabel Designer 10.2 PowerForms 21.2.0.9414 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و مفید به منظور طراحی و ساخت لیبل‌هایی از نوع بارکد با سهولت و سادگی بسیار است. این نرم افزار با دارا بودن امکاناتی جامع و کاربردی به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید توانایی پرینت بارکد و لیبل‌ها را بهبود بخشیده و در این فرآیند سرعت و دقت را بالاتر ببرید. همه آنچه که برای طراحی لیبل‌های چاپی احتیاج دارید در این بسته نرم افزاری گنجانده شده و به دلیل طراحی بسیار ساده و کاربرپسند این نرم افزار، حتی کاربران مبتدی هم می‌توانند به سادگی انواع مختلف لیبل و یا بارکدها را طراحی و چاپ کنند.

به کمک این نرم افزار، طراحی لیبل‌ها هیچ‌گاه تا این اندازه ساده نبوده‌اند. محیط گرافیکی این برنامه شباهت بسیاری به Microsoft Word دارد و از این روی کاربران با کمترین دانش کار با کامپیوتر و بلد بودن مهارت‌های اولیه می‌توانند به سرعت لیبل‌هایی حرفه‌ای را طراحی کنند. با این ابزار، دیگر خبری از خطاهای پرینت لیبل و بارکد نخواهد بود و شما می‌توانید با سهولت و سادگی بیشتری بارکدهای خود را پرینت کنید. این نرم افزار از ده‌ها نوع مختلف از بارکدهای 2D شامل GS1-128، DataMatrix و QR Code پشتیبانی می‌کند و شما با آن می‌توانید هرنوع نیاز خود را برطرف کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار NiceLabel Designer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار NiceLabel Designer :

– دارا بودن محیط گرافیکی مشابه به Microsoft Word

– امکان طراحی آسان انواع بارکدهای GS1-128, DataMatrix, QR code

– امکان قالب‌بندی و تنظیم آسان لیبل‌ها برای پرینت کردن

– دارا بودن تمپلیت‌های از پیش آماده و استاندارد

– امکان پرینت بارکد و لیبل‌ها بر اساس برند و مدل پرینتر

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و سریع

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 172 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR