دانلود DeviceTool 1.1.0.18 – دیوایس منیجر جدید و جایگزین برای ویندوز

دانلود DeviceTool 1.1.0.18 - دیوایس منیجر جدید و جایگزین برای ویندوز

 

دانلود DeviceTool

| دیوایس منیجر جدید و جایگزین برای ویندوز |

 

DeviceTool 1.1.0.18 نام یک ابزار کم‌حجم و جایگزین برای ویندوز است که به کمک آن می‌توانید به شمار بسیاری از اطلاعات کاربردی از سخت افزار سیستم دسترسی داشته باشید. ویندوز در حالت پیش‌فرض ابزاری مشابه تحت عنوان دیوایس منیجر (Device Manager) را در خود دارد که نرم افزار فعلی را می‌توان به جایگزین بسیار عالی و مفید با قابلیت‌هایی جدید در زمینه ارتباط با دیگر ایستگاه‌ها در شبکه و مشاهده دستگاه‌های متصل به سیستم‌های آن اشاره کرد. تفاوت اصلی این نرم افزار با دیوایس منیجر ویندوز در این است که شما می‌توانید به صورت از راه دور هم به جزئیات سخت افزاری سایر سیستم‌ها در شبکه کامپیوتری خود دسترسی پیدا کرده و جزئیات هریک را به تفکیک مشاهده کنید.

نصب و راه‌اندازی این نرم افزار بسیار سریع و آسان به انجام می‌رسد و شما هیچ دردسری از این بابت نخواهید داشت. رابط گرافیکی این نرم افزار نیز شباهت بسیاری به دیوایس منیجر پیش‌فرض ویندوز دارد؛ با این تفاوت که قابلیت‌های ویژه‌ای در رابطه با مشاهده جزئیات سخت افزارهای دیگر سیستم‌ها در اختیارتان خواهد بود. استفاده از این نرم افزار، مخصوص مدیران و کارشناسان حوزه آی‌تی (IT) و افرادی است که می‌خواهند همواره به تازه‌ترین اطلاعات مربوط به سیستم‌ها در شبکه دسترسی پیدا کنند. هم اکنون می توانید نرم افزار DeviceTool را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DeviceTool :

– دارا بودن عملکردی قدرتمند و کاربردی در مقایسه با دیوایس منیجر ویندوز

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– توانایی نمایش کلیه دستگاه‌های موجود در شبکه محلی

– امکان دسترسی به جزئیات سخت افزاری هریک از سیستم‌ها

– توانایی دست‌یابی به اطلاعات به صورت از راه دور

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DeviceTool.cover1  300x239 - دانلود DeviceTool 1.1.0.18 - دیوایس منیجر جدید و جایگزین برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 500 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR