دانلود Simple ADB-Fastboot Tool 1.2.1 – دسترسی سریع به دستورات ADB-Fastboot

دانلود Simple ADB-Fastboot Tool 1.2.1 - دسترسی سریع به دستورات ADB-Fastboot

 

دانلود Simple ADB-Fastboot Tool

| دسترسی سریع به دستورات ADB-Fastboot |

 

Simple ADB-Fastboot Tool 1.2.1 نام یک اسکریپت ساده، مستقل و کاربردی به منظور دسترسی سریع و ساده‌تر به فرمان‌های ADB & Fastboot است که بدون نیاز به وارد کردن دستی این فرمان‌ها، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید با دیوایس‌ اندرویدی خود ارتباط برقرار کرده و فرمان‌های دلخواه خود را به اجرا درآورید. Android Debug Bridge (ADB)، یکی از ابزارهای مهم مورد استفاده توسط دولوپرها است و بیشتر برای برقراری ارتباط با امولاتورهای اندروید و همینطور دستگاه‌های فیزیکی با سیستم است. برای این دستورات، کاربر می‌بایست به طور مستقیم آن‌ها را در محیط کنسول یا خط فرمان به ترتیب وارد کند. اگر که شما نیز با این دستورات آشنایی نداشته و یا اینکه به دنبال روشی جایگزین برای آن هستید، ما برایتان یک ابزار جدید را آماده کرده‌ایم که می‌تواند کارها را برای شما ساده‌تر کند.

نرم افزار جدیدی که در اینجا برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا با استفاده از آن بتوانید دستورات ADB / Fastboot را بدون نیاز به تایپ دستی فرمان‌ها، آن‌ها را بر روی دیوایس‌ها و امولاتورهای اندروید اجرا کنید. در واقع شما با فعال کردن حالت USB-debugging و اجرای این اسکریپت، می‌توانید دستورات از پیش تعریف شده را صرفا با انتخاب گزینه‌های مربوطه اجرا کنید. با این ابزار دیگر نیازی به تایپ دستی فرمان‌ها نبوده و شما قادر هستید با سرعت و دقت بیشتری فرمان‌ها را به اجرا درآورید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Simple ADB-Fastboot Tool را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Simple ADB-Fastboot Tool :

– امکان اجرای دستورات ADB-Fastboot با سرعت و دقت بیشتر

– عدم نیاز به وارد کردن دستی فرمان‌ها

– مناسب برای فلش و ترمیم ایرادات نرم افزاری گوشی و تبلت‌های اندروید

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Simple ADB Fastboot Tool.cover1  300x185 - دانلود Simple ADB-Fastboot Tool 1.2.1 - دسترسی سریع به دستورات ADB-Fastboot

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR