دانلود بازی Racing in Car 2 1.4 – تجربه رانندگی اتومبیل 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Racing in Car 2 1.2 - تجربه رانندگی اتومبیل 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Racing in Car 2 برای اندروید

| بازی تجربه رانندگی اتومبیل 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Racing in Car 2 1.4 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ماشین‌سواری از استودیوی بازی سازی Fast Free Games است. اگر مدت‌هاست که به دنبال یک بازی اندرویدی در سبک شبیه‌ساز رانندگی هستید، ما برایتان یک گزینه بسیار عالی را سراغ داریم. این بازی شما را قادر می‌سازد تا بتوانید یک تجربه نزدیک به واقعیت را از نمای داخلی اتومبیل خود تجربه کنید. تنها کافی‌ست که این بازی را بر روی گوشی موبایل یا تبلت خود نصب کنید تا در ادامه این امکان برایتان فراهم باشد تا بتوانید ضمن انتخاب اتومبیل‌هایی شیک و مدرن، از رانندگی در سطح شهر لذت ببرید.

نسخه دوم این بازی، یک ورژن تکمیلی برای عنوانی است که پیش‌تر برای اندروید عرضه شد و استقبال بی‌نظیری هم از سمت کاربران از آن صورت گرفت. در این بازی، شما با دستان خود فرمان اتومبیل‌هایی اسپرت و مدرن را می‌گیرید که حس و حالی شبیه به واقعیت را برایتان به ارمغان می‌آورد. مشاهده خیابانی پر از وسایل نقلیه، منظره‌های جذاب و دیدنی و همینطور امکان رانندگی در حالت بی‌پایان از مهم‌ترین خصوصیات این بازی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید بازی Racing in Car 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Racing in Car 2 :

– امکان یادگیری سریع و آسان رانندگی اتومبیل‌ها

– شبیه‌سازی سه‌بعدی محیط اطراف

– امکان بازی در حالت بی‌نهایت

– قابلیت رانندگی در موقعیت‌های مکانی متنوع

– گرافیک عالی و چشم‌نواز

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Racing in Car 21 150x84 - دانلود بازی Racing in Car 2 1.4 - تجربه رانندگی اتومبیل 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت Racing in Car 22 150x84 - دانلود بازی Racing in Car 2 1.4 - تجربه رانندگی اتومبیل 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت Racing in Car 23 150x84 - دانلود بازی Racing in Car 2 1.4 - تجربه رانندگی اتومبیل 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت Racing in Car 24 150x84 - دانلود بازی Racing in Car 2 1.4 - تجربه رانندگی اتومبیل 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 55 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR