دانلود ACBR – Comic Book Reader 2.3.0 – نرم افزار کتاب‌خوان جذاب برای ویندوز

دانلود ACBR - Comic Book Reader 2.3.0 - نرم افزار کتاب‌خوان جذاب برای ویندوز

 

دانلود ACBR – Comic Book Reader

| نرم افزار کتاب‌خوان جذاب برای ویندوز |

 

ACBR – Comic Book Reader 2.3.0 نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی برای مطالعه کتاب‌‌های الکترونیکی است که یک محیط جذاب و هیجان‌انگیز را پیش روی شما قرار می‌دهد تا بتوانید از طریق آن، از تجربه‌ی مطالعه کتاب‌های الکترونیکی در سیستم لذت ببرید. امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی، سبک مطالعات علمی و یا سرگرمی ما نیز دستخوش تغییرات گسترده و اساسی شده است. یکی از عمده‌ترین این تغییر و تحولات، استفاده از کامپیوترهای شخصی، لپ‌تاپ و یا کتابخوان‌های هوشمند برای باز کردن فرمت‌های الکترونیکی مخصوص برای مطالعه کتاب است. اگر که شما هم از تجربه‌ی مطالعه کتاب الکترونیکی لذت می‌برید، در این مطلب برای شما عزیزان ابزاری را آماده کرده‌ایم که ابا آن بتوانید تقریبا کلیه فرمت‌های رایج را باز کنید.

این نرم افزار در واقع یک ابزار نمایش‌دهنده‌ی کتاب مصور (کامیک بوک) است که در نوع خود، یکی از بهترین‌ها به شمار می‌رود. محیط گرافیکی این نرم افزار بسیار زیبا و جذاب و متناسب با سلیقه‌ی علاقه‌مندان به مطالعه‌ی دیجیتالی طراحی شده و شما بدون نیاز به نصب می‌توانید آن را مستقیما در سیستم خود اجرا کنید. این نرم افزار مجهز به مجموعه‌ای از شرتکات‌های قدرتمند و کاربردی است که به کمک آ‌ن‌ها با سهولت بیشتری می‌توانید کتاب‌های الکترونیکی خود را مدیریت و در بین صفحات جابه‌جا شوید. هم اکنون می توانید نرم افزار ACBR – Comic Book Reader را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ACBR – Comic Book Reader :

– امکان مطالعه‌ی آسان انواع کتاب‌های الکترونیکی، کامیک بوک‌ها و … در کامپیوترهای شخصی

– پشتیبانی از کتاب‌های CBZ, CBR, CB7, PDF, ePub, JPG, PNG, WebP, AVIF و …

– امکان ذخیره‌ی سشن کاربر از مطالعات قبلی

– مجهز بودن به محیط گرافیکی زیبا و جذاب

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ACBR Comic Book Reader.cover1  300x225 - دانلود ACBR - Comic Book Reader 2.3.0 - نرم افزار کتاب‌خوان جذاب برای ویندوز ACBR Comic Book Reader.cover2  300x225 - دانلود ACBR - Comic Book Reader 2.3.0 - نرم افزار کتاب‌خوان جذاب برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 166 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR