دانلود Pro Motion NG 7.2.8 – نرم افزار طراحی پیکسلی و انیمیشن

دانلود Pro Motion NG 7.2.8 - نرم افزار طراحی پیکسلی و انیمیشن

 

دانلود Pro Motion NG

| نرم افزار طراحی پیکسلی و انیمیشن |

 

Pro Motion NG 7.2.8 نام یک محصول نرم افزاری جدید، قدرتمند و پیشرفته در زمینه طراحی و ترسیم‌های پیکسلی و انیمیشن است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید با سرعت بالا و مطلوب، به ساخت تصاویر گرافیکی، انیمیشن‌ها و دیگر عناصر گرافیکی مورد نظر بپردازید. این ابزار، یک راهکار بسیار قوی برای هنرمندان دیجیتالی است و هنرمندان با استفاده از این ابزار می‌توانند آثار گرافیکی خود را برای استفاده در بازی‌ها تیزرهای تبلیغاتی، انیمیشن‌ها و … طراحی نمایند. اگر از فعالان حوزه برنامه‌نویسی موبایل و انواع دیگر کنسول‌های بازی مثل نینتندو DS، پلی استیشن ویتا و … هستید، این نرم افزار می‌تواند به عنوان یک ابزار ایده‌آل برای ساخت آثار گرافیکی مختلف برای شما مورد استفاده قرار گیرد.

اگر به دنبال یک ابزار گرافیکی پیشرفته برای طراحی کارهای حوزه گرافیک با جزئیات بالا هستید، این نرم افزار یک راهکار قوی برای طراحی سریع تصاویر پیکسلی، انیمیشن‌ها، طرج‌های کاشی‌وار و … است که می‌توانید آن‌ها را در طراحی و ساخت بازی‌های ویدیویی مورد استفاده قرار دهید. این برنامه می‌تواند به عنوان یک دستیار پیشرفته و قوی برای ساخت اپ و یا بازی‌های موبایل و کنسول‌های دستی مورد استفاده قرار گیرد و در این حوزه، امکانات متعددی را در دسترس شما قرار می‌دهد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Pro Motion NG را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Pro Motion NG :

– امکان طراحی و ساخت تصاویر پیکسل‌آرت و انیمیشن‌های گرافیکی

– امکان استفاده از انواع قلم‌های گرافیکی مخصوص برای ترسیم با دست آزاد

– امکان طراحی لایه لایه آثار گرافیکی مختلف

– مجهز بودن به ده‌ها تمپلیت از پیش آماده برای طراحی آثار گرافیکی و نقاشی دیجیتال

– امکان ساخت تصاویر و انیمیشن‌های گرافیکی پیشرفته برای استفاده در توسعه بازی‌های ویدیویی مخصوص موبایل و کنسول‌های دستی

– مجهز بودن به رابط گرافیکی زیبا و جذاب

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Pro Motion NG.cover1  300x169 - دانلود Pro Motion NG 7.2.8 - نرم افزار طراحی پیکسلی و انیمیشن Pro Motion NG.cover2  300x169 - دانلود Pro Motion NG 7.2.8 - نرم افزار طراحی پیکسلی و انیمیشن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR