دانلود Dead Pixel Tester (DPT) 3.0 – نرم افزار تست پیکسل‌های نمایشگر برای ویندوز

دانلود Dead Pixel Tester (DPT) 3.0 - نرم افزار تست پیکسل‌های نمایشگر برای ویندوز

 

دانلود Dead Pixel Tester

| نرم افزار تست پیکسل‌های نمایشگر برای ویندوز |

 

Dead Pixel Tester (DPT) 3.0 نرم افزاری جدید، ساده و کم‌حجم به منظور تست کردن پیکسل مرده و یا آسیب دیده در مانیتور‌های ال سی دی (LCD) است. با استفاده از این برنامه قدرتمند و در عین حال ساده، شما می‌توانید با مجموعه‌ای از پترن‌های آماده، پیکسل‌های معیوب در صفحه نمایشگر سیستم خود را شناسایی کنید. همانطور که می‌دانیم، بسته به مدت زمانی که از عمر مانیتور می‌گذرد، ظاهر شدن عیوب مختلف در مانیتورها یک امر طبیعی است. نرم افزاری که در این مطلب برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم امکانی را مهیا می‌کند که بتوانید پیکسل سوخت‌ها را در LCD ببینید و به سرعت آن‌ها را تشخیص دهید.

مشکل در رابطه با پیکسل‌های سوخته‌های صفحه نمایشگر این است که معمولا کاربران بسیار دیرتر از زمان لازم متوجه وقوع این خرابی می‌شوند. علاوه بر این، شاید که بسته به شرایط، نیاز داشته باشید که سلامت یک صفحه نمایشگر رایانه‌ای را تست کنید. در چنین مواقعی، استفاده از یک ابزار مخصوص تست صفحه نمایش تا حد زیادی می‌تواند برای شما کارگشا باشد. نرم افزار دد پیکسل تستر به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید با چند آزمون ساده و سریع، سلامت نمایشگر کامپیوتر را تست و در صورت وجود ایرادات احتمالی، خیلی زود به محل آن پی ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Dead Pixel Tester را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Dead Pixel Tester (DPT) :

– امکان تشخیص سریع خرابی‌ها در مانیتورهای LCD

– مناسب برای تشخیص ایرادات صفحه‌های نمایشگر کامپیوتری

– سازگاری با انواع نسل‌های نمایشگرهای کامپیوتری

– تشخیص پیکسل سوختگی و ایرادات مختلف در پیکسل‌های صفحه

– دارا بودن تست‌های مختلف و مبتنی بر رنگ برای تشخیص ایرادات صفحه نمایش و پیکسل‌های سوخته

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Dead Pixel Tester.cover2  300x169 - دانلود Dead Pixel Tester (DPT) 3.0 - نرم افزار تست پیکسل‌های نمایشگر برای ویندوز Dead Pixel Tester.cover1  300x290 - دانلود Dead Pixel Tester (DPT) 3.0 - نرم افزار تست پیکسل‌های نمایشگر برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 297 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR