دانلود بازی OK Golf 1.8.3 – گلف برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی OK Golf 1.3.8.04 - گلف برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی OK Golf برای اندروید

| بازی گلف برای اندروید + پول بی نهایت |

 

OK Golf 1.8.3 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ورزشی از استودیوی بازی سازی Playdigious است. اگر شما هم از علاقمندان به تجربه ورزش گلف هستید و به هر دلیل، تاکنون موفق نشده‌اید آن را در دنیای واقعی تجربه کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم بازی اوکی گلف را از دست ندهید. اوکی گلف، یک بازی جدید در سبک ورزشی است که با قیمت 3.25 دلار در گوگل پلی عرضه می‌گردد. این بازی یک سبک کاملا متفاوت از سری بازی‌های گلف را به تصویر می‌کشاند که با قابلیت‌های متعدد خود، هر کاربری را به سرعت مجذوب خود می‌کند.

این بازی، برای تمامی سنین مناسب بوده و در هر زمان می‌توانید یک بازی سریع گلف را شروع کنید. نیازی به آموزش چندانی ندارید! تنها کافیست که نشانه‌گیری توپ را به طور دقیق بر روی هدف تنظیم کنید و با یک ضربه‌ی حرفه‌ای، امتیاز ضربه را به خود اختصاص دهید. این بازی با الهام‌گیری از محیط‌هایی جذاب و بسیار زیبا، شما را قادر می‌سازد از تجربه بازی گلف در محیط‌های متنوع لذت برده و در صورت تمایل، با دوستان خود به چالشی جذاب بپیوندید. هم اکنون می توانید بازی OK Golf را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

OK Golf1 150x84 - دانلود بازی OK Golf 1.8.3 - گلف برای اندروید + پول بی نهایت OK Golf2 150x84 - دانلود بازی OK Golf 1.8.3 - گلف برای اندروید + پول بی نهایت OK Golf3 150x84 - دانلود بازی OK Golf 1.8.3 - گلف برای اندروید + پول بی نهایت OK Golf4 150x84 - دانلود بازی OK Golf 1.8.3 - گلف برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 98 + 100 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR