دانلود Ukeysoft Audible Converter 1.1.1 – نرم افزار حذف کپی رایت کتاب‌های صوتی

دانلود Ukeysoft Audible Converter 1.1.1 - نرم افزار حذف کپی رایت کتاب‌های صوتی

 

دانلود Ukeysoft Audible Converter

| نرم افزار حذف کپی رایت کتاب‌های صوتی |

 

Ukeysoft Audible Converter 1.1.1 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت کتاب‌های صوتی به انواع فرمت‌های رایج و به طور همزمان، حذف کپی رایت موجود بر روی کتاب‌ها است. با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید انواع قفل و کپی رایت موجود بر روی فایل‌های صوتی (نظیر کتاب‌های صوتی) را حذف و محدودیت‌های به‌اشتراک‌گذاری را از بین ببرید. با این نرم افزار شما می‌توانید بدون هیچگونه افت کیفیت، کپی رایت موجود بر روی کتاب‌های صوتی را حذف کرده و کتاب‌های خود را از فرمت AA/AAX به فرمت‌های MP3/M4A با سرعت بسیار بالا تبدیل کنید. بدین ترتیب، این نرم افزار به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید از تجربه گوش دادن به کتاب‌های صوتی خود در هر جا لذت ببرید.

این روزها پیشرفت علم و تکنولوژی و همینطور در دسترس بودن انواع تجهیزات الکترونیکی نظیر دیوایس‌های کتاب‌خوان، اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌ها، افراد می‌توانند کتاب‌های مورد علاقه خود را در قالب پادکست و به صورت صوتی مطالعه کنند. البته اینکه هنوز هم بتوان نام این کار را مطالعه گذاشت یا خیر، کمی جای بحث دارد؛ زیرا که کتاب‌های الکترونیکی دیگر نیاز به روخوانی از روی متن کتاب‌ها را حذف کرده و به جای آن، در قالب صداهای صوتی می‌توان از محتوای کتاب‌ها با خبر شد. اگر که شما هم علاقه‌مند به گوش دادن به کتاب‌های الکترونیکی از نوع صوتی هستید و دوست دارید که محدودیت کپی رایت موجود بر روی کتاب‌‌ها را حذف و آن‌ها را برای گوش دادن به دیوایس‌های دیگر منتقل کنید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این نرم افزار را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Ukeysoft Audible Converter را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Ukeysoft Audible Converter :

– امکان تبدیل فرمت AA/AAX به MP3/M4A با بهترین کیفیت

– حفظ کیفیت کتاب‌های صوتی در حین فرآیند تبدیل

– امکان حفظ تگ‌ و متا دیتا در حین پردازش فایل‌ها

– امکان از بین بردن محدودیت DRM موجود بر روی کتاب‌های صوتی AA/AAX

– امکان تقسیم کردن کتاب‌های صوتی به قسمت‌های مختلف

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Ukeysoft Audible Converter.cover1  300x176 - دانلود Ukeysoft Audible Converter 1.1.1 - نرم افزار حذف کپی رایت کتاب‌های صوتی Ukeysoft Audible Converter.cover2  300x176 - دانلود Ukeysoft Audible Converter 1.1.1 - نرم افزار حذف کپی رایت کتاب‌های صوتی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 51.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR