دانلود QTTabBar 1039 – افزودن امکانات کاربردی به ویندوز اکسپلورر

دانلود QTTabBar 1039 - افزودن امکانات کاربردی به ویندوز اکسپلورر

 

دانلود QTTabBar

| افزودن امکانات کاربردی به ویندوز اکسپلورر |

 

QTTabBar 1039 نام نرم افزار جدید و کم‌حجمی است که می‌تواند امکاناتی جدید را به ویندوز اکسپلورر اضافه کند تا به واسطه آن‌ها، بتوانید امور روزمره خود با ویندوز را با سرعت و سهولت بیشتری به انجام برسانید. ویندوز اکسپلورر (Windows Explorer)، از قدیمی‌ترین ابزارهای پیش‌فرضی است که در سیستم‌عامل ویندوز قرار گرفت. این ابزار، تا به امروز هم در نسخه‌های جدید ویندوز 10 وجود داشته و وظیفه مدیریت فایل و فولدرها را بر عهده می‌گیرد. بر حسب عادت، بسیاری از افراد با امکانات ساده و محدود این ابزار سر کرده و گاها حتی متوجه این محدودیت‌ها نمی‌‌شوند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران سیستم عامل ویندوز آماده کرده‌ایم، امکانات جدیدی را به ویندوز اکسپلورر اضافه می‌کند که تجربه شما را در کار با این ابزار بهبود خواهد بخشید.

قابلیت مهمی که در چند سال اخیر در میان کاربران وب از محبوبیت بسیاری برخوردار شده، امکان جابه‌جایی در بین صفحات (تب‌ها) است. با استفاده از تب‌ها، از شلوغی بیش از اندازه در فضای دسکتاپ جلوگیری شده و یک پنجره از مرورگر می‌ـواند کلیه تب‌ها و صفحات باز شده را مدیریت کند. این قابلیت، با گذشت این همه سال هنوز به ویندوز اضافه نشده و اکنون می‌توانیم این مژده را به شما بدهیم که با استفاده از این ابزار، شما می‌توانید خصوصیت فوق‌الذکر را به ویندوز اکسپلورر اضافه کنید. همچنین این نرم افزار شما را قادر می‌سازد تا صفحاتی که اخیر بسته شده‌اند را مجددا بازیابی کرده و سرعت کار با ابزار ویندوز اکسپلورر را تا حد قابل توجهی افزایش دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار QTTabBar را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار QTTabBar :

– بهینه‌سازی تجربه کاربر در استفاده از ابزار ویندوز اکسپلورر

– پیش‌نمایش محتوای فولدرها در نمایی زیبا

– امکان بازیابی فولدرهای تازه بسته شده

– افزودن امکان باز کردن فولدرها در قالب تب‌های مجزا

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

QTTabBar.cover1  300x250 - دانلود QTTabBar 1039 - افزودن امکانات کاربردی به ویندوز اکسپلورر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.85 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR