دانلود Coolmuster PDF Image Extractor 2.2.14 – استخراج تصاویر از فایل‌های PDF

دانلود Coolmuster PDF Image Extractor 2.2.14 - استخراج تصاویر از فایل‌های PDF

 

دانلود Coolmuster PDF Image Extractor

| استخراج تصاویر از فایل‌های PDF |

 

Coolmuster PDF Image Extractor 2.2.14 نام یک ابزار جدید، کاربردی و قدرتمند به منظور استخراج عکس از فایل‌های PDF برای استفاده‌های بعدی است. احتمالا راه‌های پیش پا افتاده‌ای را برای خروجی گرفتن از عکس‌های موجود در فایل‌های PDF امتحان کرده و نتیجه نگرفته‌اید. اگر که هنوز برای این کار مصمم هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که مشکل را با یک ابزار مخصوص به این کار حل کنید. این نرم افزار به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید به سرعت، از کلیه تصاویر موجود در یک یا چند فایل PDF خروجی بگیرید و آن‌ها را برای استفاده‌های بعدی در فرمت اصلی‌شان ذخیره کنید.

گاهی اوقات، ممکن است یک فایل PDF حاوی شمار بسیاری از تصاویر را دریافت کنید و بخواهید که این عکس‌ها را با یک کلیک خروجی بگیرید. برای این کار، ابزار مخصوصی آماده شده است که با استفاده از آن شما می‌توانید فایل خود را فراخوانی کرده و در ادامه تنها با یک کلیک، کلیه تصاویر موجود در آن را در سیستم خود ذخیره کنید. این نرم افزار قادر است تنها با یک کلیک، کلیه تصاویر موجود در فایل را استخراج کرده و آن‌ها را با کیفیت اصلی برای شما ذخیره کند. این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد که بتوانید چندین فایل PDF را به طور همزمان در برنامه فراخوانی کرده و سپس با یک کلیک، کلیه عکس‌های موجود در آن را استخراج کنید و بدین ترتیب در زمان لازم برای این کار هم صرفه‌جویی کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Coolmuster PDF Image Extractor را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Coolmuster PDF Image Extractor :

– امکان استخراج کلیه تصاویر از فایل‌های Adobe PDF

– امکان ذخیره‌ی تصاویر استخراج شده در فرمت‌های JPG, JPEG

– قابلیت استخراج گروهی عکس از فایل‌ها

– امکان پیش‌نمایش تصاویر استخراج شده

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Coolmuster PDF Image Extractor.cover1  300x194 - دانلود Coolmuster PDF Image Extractor 2.2.14 - استخراج تصاویر از فایل‌های PDF Coolmuster PDF Image Extractor.cover2  300x194 - دانلود Coolmuster PDF Image Extractor 2.2.14 - استخراج تصاویر از فایل‌های PDF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 18.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR