دانلود بازی Dead by Wheel Battle Royal برای PC

دانلود بازی Dead by Wheel Battle Royal برای PC

 

دانلود بازی Dead by Wheel Battle Royal برای کامپیوتر

| بازی نبرد اتومبیل‌ها |

| نسخه DARKZER0 |

 

Dead by Wheel Battle Royal بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2019 توسط meokigame ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. به شهری پر از تنش و درگیری خوش آمدید! در این بازی، شما وظیفه هدایت وسایل نقلیه مختلفی را بر عهده می‌گیرید که هریک از بازیکنان برای پیروزی و زنده ماندن در آن تلاش می‌کنند. نبرد و تنش بین خودروها در این بازی، در بالاترین حد ممکن بوده و چشم‌اندازهایی پر از خشم در آن به چشم می‌خورد. شهری که در بازی با آن به ایفای نقش می‌پردازید، محیطی آماده شده برای یک صحنه نبرد بزرگ و حماسی است که اتومبیل‌ها در آن حرف اول را می‌زنند؛ تا جایی که به عقیده بسیاری از حاضران، این شهر خطرناک‌ترین مکان در دنیا به شمار می‌رود!

شما در این بازی به مانند دیگر رانندگان در تلاش هستید تا زنده بمانید! البته این چالش، چندان هم ساده و آسان نیست؛ زیرا که دیگران نیز برای زنده ماندن حتی حاضرند شما را از بین ببرند. از این روی باید خود را برای انواع مختلف خشونت‌ها در صحنه نبرد و درگیری خودروها آماده کرده باشید. امکان جمع‌آوری اسلحه، نابود کردن دشمنان و پیروزی در میدان نبرد به کمک استراتژی‌های نبرد با خودرو از مهم‌ترین خصوصیات جذاب این بازی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Dead by Wheel Battle Royal را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Dead by Wheel Battle Royal 1 300x169 - دانلود بازی Dead by Wheel Battle Royal برای PC Dead by Wheel Battle Royal 2 300x169 - دانلود بازی Dead by Wheel Battle Royal برای PC

 

Dead by Wheel Battle Royal 3 300x169 - دانلود بازی Dead by Wheel Battle Royal برای PC Dead by Wheel Battle Royal 4 300x169 - دانلود بازی Dead by Wheel Battle Royal برای PC

 

تریلر بازی Dead by Wheel Battle Royal :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1 or later, Windows 10
Processor: Support for all modern processors
Memory: 512 MB RAM
Graphics: Support for all modern video cards
Storage: 150 MB available space
Sound Card: For all sound cards

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 39 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR