دانلود EAZ Solution Baseline Shield 12.0 Build 2707221968 – نرم افزار فریز کردن سیستم

دانلود EAZ Solution Baseline Shield 12.0 Build 2707221968 - نرم افزار فریز کردن سیستم

 

دانلود Baseline Shield

| نرم افزار فریز کردن سیستم |

 

Baseline Shield 12.0 Build 2707221968 نرم افزاری است که می‌تواند کامپیوتر شما را از تغییرات ناخواسته محافظت کند. فرقی نمی‌کند که کاربران سیستم، چه تغییری را بر روی سیستم اعمال کنند: حذف کردن اطلاعات، نصب نرم افزار، دانلود کردن برنامه‌ها، اعمال تغییر در رجیستری ویندوز یا …؛ در هر حال این محصول نرم افزاری قدرتمند می‌تواند صرفا با یک‌ ری‌استارت ساده همه چیز را به حالت سابق برگرداند. همانطور که می‌دانید، این دسته از نرم افزارها تحت عنوان ابزارهای فریز یا دیپ فریز شناخته می‌شوند که معروف‌ترین ابزارها در این زمینه نیز نرم افزاری با همین نام (Deep Freeze) است. با استفاده از نرم افزار بیس‌لاین شیلد، شما به راحتی می‌توانید از وضعیت و یا حالت فعلی سیستم خود یک نسخه اسنپ‌شات تهیه کنید و از این پس هرگونه تغییری در سیستم موقتی خواهد بود و تنها با یک ری‌استارت همه چیز به حالت سابق بازخواهد گشت.

استفاده از این دسته نرم افزارها، مختص مواقعی است که شما بخواهید یک سیستم کامپیوتری را به صورت مشترک در اختیار کاربران قرار دهید. در چنین مواقعی، ممکن است هر کاربر تغییرات مختلفی را بر روی سیستم اعمال کند که بعضا منجر به آلوده شدن سیستم به ویروس‌های رایانه‌ای و یا حتی آسیب دیدن سیستم‌عامل شود. در چنین مواقعی، استفاده از یک ابزار فریز می‌تواند نسخه‌ای اسنپ‌شات از وضعیت فعلی سیستم را تهیه و در هر زمان تنها با یک ری‌استارت ساده همه‌چیز را به حالت سابق برگرداند. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که شما هم نیاز به ابزاری مشابه برای این کار دارید، فرصت استفاده از این ابزار قدرتمند و حرفه‌ای را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Baseline Shield را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Baseline Shield :

– امکان کاهش دادن خطرات احتمالی برای سیستم‌های رایانه‌ای با استفاده مشترک عموم

– جلوگیری از ویروسی شدن سیستم و یا آسیب دیدن ویندوز در کافی‌نت‌ها، سیستم‌های دانشگاهی و …

– ساده‌سازی فرآیند ترمیم و نگهداری سیستم

– جلوگیری از اعمال تغییرات ناخواسته و مخرب بر روی سیستم

– دارا بودن قابلیت نصب و راه‌اندازی سریع و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

EAZ Solution Baseline Shield.cover1  300x193 - دانلود EAZ Solution Baseline Shield 12.0 Build 2707221968 - نرم افزار فریز کردن سیستم EAZ Solution Baseline Shield.cover2  - دانلود EAZ Solution Baseline Shield 12.0 Build 2707221968 - نرم افزار فریز کردن سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 28.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR