دانلود Dr.Web Live Disk 9.0.0 – دیسک نجات دکتر وب

دانلود Dr.Web LiveCD v6.0.2 دیسک نجات دکتر وب

 

دانلود Dr.Web Live Disk

دیسک نجات دکتر وب

 

Dr.Web Live Disk 9.0.0 گاهی اوقات ویروس ها و ابزار مخرب که در این روز ها دامن گیر خیلی از سیستم ها و کاربران می شوند، و نبود نرم افزار امنیتی قوی در یک سیستم می تواند سیستم عامل هایی مانند لینوکس و ویندوز را از کار بیندازد و کاربر دیگر حتی به صفحه ویندوز هم دسترسی نداشته باشد.اهمیت این کار زیاد می شود بویژه زمانی که اطلاعات و نرم افزار های مهمی نیز در ویندوز نصب باشد و کاربر به آنها نیاز ضروری داشته باشد.

Dr.Web LiveCD یک ابزار بسیار عالی و رایگان می باشد که توسط کمپانی امنیتی دکتر وب ساخته شده است  تا کاربران بتوانند در مواقعی که بوت سیستم عامل های ویندوز یا لینوکس از کار افتاده باشد خود به خود توسط سی دی بوت شده و بتواند مشکل شما عزیزان را رفع نماید.این نرم افزار با فرمت ISO می باشد و می بایست برای استفاده از آن ابتدا بر روی سی دی رایت نمایید.پیشنهاد می شود این سی دی را برای مواقع ضروری داشته باشید.هم اکنون می توانید دیسک نجات دکتر وب Dr.Web Live Disk را از سایت یاس دانلود  دریافت نمایید.

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Dr.Web Live Disk :

– دیتابیس بروز و آپدیت

– قابلیت اسکن و جستجوی دقیق انواع بد افزار ها

– حجم کم و قابلیت رایت بر روی سی دی های 300 مگابایتی

– حذف و از بین بردن ابزار مخرب و ویروس ها

– انتقال فایل ها از درایو ویندوز و حفظ آنها

– کاربری آسان

– و…

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE/ISO
  • حجم : 830 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR