دانلود Screen Ruler 0.9.1 – خط‌کش؛ ابزار اندازه‌گیری بر حسب میلی‌متر و سانتی‌متر در محیط ویندوز

دانلود Screen Ruler 0.9.1 - خط‌کش؛ ابزار اندازه‌گیری بر حسب میلی‌متر و سانتی‌متر در محیط ویندوز

 

دانلود ‏‏‎ Screen Ruler

| خط‌کش؛ ابزار اندازه‌گیری بر حسب میلی‌متر و سانتی‌متر در محیط ویندوز |

 

Screen Ruler 0.9.1 نام یک ابزار قابل تنظیم و کاربردی برای دسکتاپ سیستم‌عامل ویندوز است که شما می‌توانید آن را همچون یک خط‌کش واقعی مورد استفاده قرار دهید. اگر که برای شما هم مهم است که طرح‌ها، اشکال هندسی و … در محیط ویندوز در مقایسه با دنیای واقعی چه اندازه‌ای دارند، باید از یک خط‌کش مخصوص استفاده کنید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک خط‌کش مجازی را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که می‌تواند المان‌های مختلف بر روی صفحه نمایش را بر حسب واحدهای مختلف نظیر اینچ، سانتی‌متر، میلی‌متر و یا پیکسل اندازه‌گیری کند.

این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید از خط‌کش ساده 2 بعدی و یا خط‌کش مستطیل و یا تک بعدی و همینطور افقی/عمودی بر روی دسکتاپ خود استفاده کنید. خط‌کش‌های مجازی این برنامه را می‌توانید بر روی صفحه نمایش حرکت داده و بر حسب نیاز خود آن را کوچک و بزرگ کیند. علاوه بر این، شما می‌توانید خطوط نشان را نیز اضافه کنید و اندازه‌گیری‌هایی دقیق را با آن انجام دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Screen Ruler را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Screen Ruler :

– امکان اندازه‌گیری بر حسب پیکسل، سانتی‌متر، اینچ، پوینت و درصد

– دارا بودن مقیاس دو‌بعدی و یا مستطیلی

– دارا بودن مقیاس تک بعدی، افقی و عمودی

– دارا بودن نمای تاریک و روشن خط‌کش‌ها

– قابلیت اندازه‌گیری دقیق پنجره‌ها به طور خودکار

– قابلیت نشانه‌گذاری خطی بر روی صفحه

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Screen Ruler.cover1  300x176 - دانلود Screen Ruler 0.9.1 - خط‌کش؛ ابزار اندازه‌گیری بر حسب میلی‌متر و سانتی‌متر در محیط ویندوز Screen Ruler.cover2  300x220 - دانلود Screen Ruler 0.9.1 - خط‌کش؛ ابزار اندازه‌گیری بر حسب میلی‌متر و سانتی‌متر در محیط ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR