دانلود بازی Asphalt Street Storm Racing 1.5.1e – اتومبیل رانی آسفالت برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Asphalt Street Storm Racing 1.1.3d - اتومبیل رانی آسفالت برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Asphalt Street Storm Racing برای اندروید

| بازی اتومبیل رانی آسفالت برای اندروید + دیتا |

 

Asphalt Street Storm Racing 1.5.1e نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های مسابقه ای از استودیوی بازی سازی Gameloft است. خودتان را برای عرض اندام یکی از قدرتمندترین عناوین بازی‌های اندرویدی سال آماده کنید! کمپانی گیم‌لافت به عنوان یکی از استودیوهای بازی‌سازی فعال در ارائه جدیدترین تکنولوژی‌های گرافیکی، این بار با عرضه نسخه جدیدی از سری بازی‌های اتومبیل‌رانی آسفالت، باری دیگر گیمرها را به وجد آورده است! اکنون تشخیص اینکه بازی مذکور برای موبایل عرضه شده یا کنسول کاری غیرممکن است؛ چرا که وضوح بسیار بالای طراحی محیط و اتومبیل‌های موجود در این بازی، به گونه‌ای هستند که حس و حال یک بازی انحصاری کنسول را برای شما فراهم می‌کند. اتومبیل مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید و لاستیک‌های آن را با کف آسفالت شهرستان‌های مختلف سراسر جهان آشنا کنید!

کمپانی گیم‌لافت، با طراحی فوق‌العاده جدیدترین اتومبیل‌های روز دنیا، به شما این قابلیت را می‌دهد که با خودروی دلخواه خود، از محیط‌های جذاب و چشم‌گیر سراسر دنیا دیدن کنید. تمامی اتومبیل‌های موجود در این بازی، توسط کمپانی سازنده لایسنز شده و حتی کوچک‌ترین جزئیات آنان نیز به طراحی درآمده‌اند. شما در این بازی اندرویدی، می‌توانید گاراژ منحصر به فرد خود را با مجموعه‌ای از اتومبیل‌های رویایی برپا کنید و با خودروی دلخواه خود، در این رقابت‌های آنلاین شرکت نمایید. شبیه‌سازی پیشرفته وضعیت آب‌وهوا، در حین رانندگی شما را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد! با سرعت بسیار بالای خودروها، شما مسیرتان را از شهری به شهر دیگر تغییر می‌دهید و در همین حین، ممکن است با توده‌ای از آب‌وهوای طوفانی و یا بارانی رو به رو شوید، چرخه روز و شب و شبیه‌سازی بسیار عالی تغییرات آب‌وهوایی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی جذاب به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید بازی Asphalt Street Storm Racing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Asphalt Street Storm Racing :

– دارا بودن مجموعه‌ای متنوع از انواع اتومبیل‌های مدرن، اسپرت، کلاسیک، آمریکایی و …

– طراحی حرفه‌ای تمامی جزئیات اتومبیل‌ها و لایسنز شدن همه برندها

– امکان جمع‌آوری مجموعه‌ای از اتومبیل‌های رویایی در گاراژ

– قابلیت شرکت در رقابت‌های آنلاین و کسب مقام‌های قهرمانی

– چرخه بسیار دقیق آب‌وهوا

– شبیه‌سازی محیط با دقت بسیار بالا

– امکان شخصی‌سازی اتومبیل‌ها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Asphalt Street Storm Racing1 150x113 - دانلود بازی Asphalt Street Storm Racing 1.5.1e - اتومبیل رانی آسفالت برای اندروید + دیتا Asphalt Street Storm Racing2 150x113 - دانلود بازی Asphalt Street Storm Racing 1.5.1e - اتومبیل رانی آسفالت برای اندروید + دیتا Asphalt Street Storm Racing3 150x113 - دانلود بازی Asphalt Street Storm Racing 1.5.1e - اتومبیل رانی آسفالت برای اندروید + دیتا Asphalt Street Storm Racing4 150x113 - دانلود بازی Asphalt Street Storm Racing 1.5.1e - اتومبیل رانی آسفالت برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/data در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر data وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به data تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 37 + 611 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR