دانلود DropPoint 1.1.2 – ارتقای عملکرد Drag n Drop در ویندوز

دانلود DropPoint 1.1.2 - ارتقای عملکرد Drag n Drop در ویندوز

 

دانلود ‏‏‎ DropPoint

| ارتقای عملکرد Drag n Drop در ویندوز |

 

DropPoint 1.1.2 نرم افزاری است که به کمک آن، کاربر می‌تواند عملکرد Drag n Drop در ویندوز را ارتقا دهد و به شکل بهینه‌تری از آن استفاده کند. تقریبا همه ما با قابلیت Drag n Drop آشنایی هستیم؛ امکانی که به واسطه آن می‌توانید آیتم‌ها در ویندوز را با موس جابه‌جا کرد و آن‌ها را در مقصدی دیگر رها کرد. از این عمل، برای کپی و یا جابه‌جایی فایل‌ها و فولدرها در سیستم استفاده می‌شود. این قابلیت با وجود سادگی در کارکرد، در برخی موارد دارای محدودیت‌هایی است که در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را آماده کرده‌ایم که می‌تواند این عملکرد در ویندوز را بهبود بخشد.

به عنوان مثال، در نظر بگیرید که می‌خواهید چند آیتم از آدرس‌های مختلف را به یک مقصد مشترک ببرید. در چنین شرایطی، بایست فایل‌هایی با مبدأ یکسان را با هم انتخاب و به صورت مرحله به مرحله عمل Drag n Drop را انجام دهید. نرم افزار ساده‌ای که در اینجا خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم، باکسی را برای شما به نمایش می‌گذارد که بالاتر از تمامی پنجره‌ها در ویندوز قرار می‌گیرد و شما می‌توانید کلیه آیتم‌های مورد نظر خود برای کپی یا جابه‌جایی را در این باکس قرار دهید و در پایان، تنها با یک کلیک، عمل کپی و یا جابه‌جایی را از چند مبدأ به مقصد مورد نظرتان به اجرا درآورید. هم اکنون می توانید نرم افزار DropPoint را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DropPoint :

– امکان Drag n Drop کردن تعداد بی‌شماری از فایل‌ها و فولدرها به آدرس مشترک

– قابلیت قراردهی فایل‌های مبدأ در یک محل مشترک برای کپی یا جابه‌جایی یکباره همه آن‌ها

– امکان قرارگیری باکس Drag n Drop برنامه بالاتر از دیگر پنجره‌ها

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DropPoint.cover1  - دانلود DropPoint 1.1.2 - ارتقای عملکرد Drag n Drop در ویندوز DropPoint.cover2  - دانلود DropPoint 1.1.2 - ارتقای عملکرد Drag n Drop در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 59 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR