دانلود بازی Angry Birds Journey 1.0.0 – سفر با انگری بردز برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Angry Birds Journey 1.0.0 - سفر با انگری بردز برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Angry Birds Journey برای اندروید

| بازی سفر با انگری بردز برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Angry Birds Journey 1.0.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک پازلی از استودیوی بازی سازی Rovio Entertainment Corporation است. عنوان تازه‌ای که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما دوست‌داران سری انگری بردز آماده کرده‌ایم، یک سفر پرماجرا با حضور شخصیت‌های دوست‌داشتنی است که بیش از یک دهه از تولد آن‌ها گذشته و باری دیگر شما می‌توانید از بازگشت و تجربه بازی با آن‌ها لذت ببرید. نسخه جدید این بازی محبوب و پرطرفدار، از نظر طراحی شباهت ویژه‌ای به عنوان کلاسیک این بازی داشته و تجربه‌ای آشنا برای دوست‌داران این سری محسوب می‌شود.

سازندگان سفر با پرندگان خشمگین، این بار هم به سراغ سبک پازلی رفته و باری دیگر شما باید با پرندگان عصبانی خود، خوک‌ها را با ضرباتی دقیق غافل‌گیر کنید. در نسخه جدید این بازی، شما باید با استفاده از قدرت پرندگان خشمگین خود، کرم‌های شب‌تاب را نجات دهید و مراحل بازی را یکی پس از دیگری با موفقیت پشت سر بگذارید. هم اکنون می توانید بازی Angry Birds Journey را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Angry Birds Journey :

– گیم‌پلی ساده و آسان برای تمام سنین

– امکان حل ده‌ها معمای جذاب و سرگرم‌کننده برای دوست‌داران سری انگری بردز

– دار ابودن صدها مرحله جذاب و معمایی

– امکان جمع‌آوری سکه‌ها در مراحل و برنده شدن حوایز عالی

– با حضور تمامی شخصیت‌های شناخته شده سری انگری بردز

– گرافیک بسیار عالی و تماشایی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Angry Birds Journey 1 150x84 - دانلود بازی Angry Birds Journey 1.0.0 - سفر با انگری بردز برای اندروید + نسخه بی نهایت Angry Birds Journey 2 150x84 - دانلود بازی Angry Birds Journey 1.0.0 - سفر با انگری بردز برای اندروید + نسخه بی نهایت Angry Birds Journey 3 150x84 - دانلود بازی Angry Birds Journey 1.0.0 - سفر با انگری بردز برای اندروید + نسخه بی نهایت Angry Birds Journey 4 150x84 - دانلود بازی Angry Birds Journey 1.0.0 - سفر با انگری بردز برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 93 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR