با Popl؛ تمام اکانت های شبکه های اجتماعی خود را به اشتراک بگذارید!

با Popl؛ اکانت های شبکه های اجتماعی خود را به سرعت به اشتراک بگذارید!

 

با Popl؛ تمام اکانت های شبکه های اجتماعی خود را به اشتراک بگذارید!

| توسط تکنولوژی NFC |

 

از گذشته تا به امروز، صحبت در رابطه با فناوری و تاثیر آن بر زندگی روزمره وجود داشته تا جایی که امروز دیگر زندگی بدون فناوری آن کیفیت مورد نظر را نخواهد داشت. انسان امروز در تطبیق زندگی خود با تکنولوی به سرعت رو به جلو حرکت می‌کند. پیشرفت‌های چشم‌گیری که طی چند سال اخیر در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات شاهد بوده‌ایم، یکی از روش‌های کمک کننده در مسیر بهبود کیفیت زندگی هستند.

 

Popl چیست؟
✔️ پاپل یک تراشه NFC می باشد که اکانت های شبکه های اجتماعی ، اطلاعات تماس و لینک سایت شما را برای شخص مخاطبتان به در عرض چند ثانیه به اشتراک می گذارد.

 

پاپل؛ کارت ویزیت دیجیتالی کسب و کار شما

«ارتباط»، یک عنصر کلیدی و لازم برای آغاز یک تجارت موفق است. اینکه شما بتوانید در یک گفتگو، تاثیر مناسب را در مخاطب خود ایجاد کنید یک سمت ماجراست؛ حتی اگر در این مهارت استاد هم باشید، باز هم نیاز دارید که در پایان مکالمه خود، را‌ه‌های ارتباطی خود را به طریق سنتی در اختیار مخاطب‌تان قرار دهید.

 

آیا تاکنون برایتان پیش آمده که در مبادله این اطلاعات با مشکل مواجه شوید؟ احتمالا همینطور است. اگر بخواهید این اطلاعات را از طریق مکالمه به مخاطب‌تان منتقل کنید، احتمال فراموش شدن آن بالاست. از طرفی، یادداشت کردن شماره تلفن، آدرس ایمیل، لینکدین و … بر روی تکه کاغذ و یا حتی استفاده از کارت‌های ویزیت هم مشکلات خاص خود را دارند و همواره نگرانی از بابت گم شدن آن مطرح است. اما امروزه، به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی، برای هر مشکلی حداقل یک راهکار معقول و هوشمندانه وجود دارد.

 

 

ویدئوی معرفی پاپل:

 

 

در همین راستا، محصولی را به خدمت شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید آن را به عنوان یک کارت ویزیت هوشمند در تمام مدت روز با خود به همراه داشته باشید؛ با این تفاوت که بر خلاف یک کارت ویزیت معمولی، قرار نیست که در این اوضاع کرونایی نسخه فیزیکی آن را به مخاطبان خود ارائه کنید و در واقع همه اطلاعات مورد نظر شما، در قالب دیتای دیجیتالی و بر پایه تکنولوژی ارتباطی و بی‌سیم NFC انتقال خواهد یافت.

 

Popl Card - با Popl؛ تمام اکانت های شبکه های اجتماعی خود را به اشتراک بگذارید!

 

 

با Popl دنیای جدید ارتباطات را لمس کنید

نام این محصول فوق‌العاده، پاپل (Popl) است. پاپل یک استیکر یا تگ برچسب NFC دایره‌ای شکل است که می‌توانید آن را به هر جایی که دوست دارید مثلا پشت گوشی تلفن همراه خود بچسبانید و با استفاده از آن، به راحتی هرگونه اطلاعات را به اشتراک بگذارید. در واقع پاپل به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به شکل فوری انواع محتوای دیجیتال نظیر وبسایت، ایمیل و اطلاعات ارتباطی خود را تنها در یک حرکت منتقل کنید. جالب‌تر از همه اینکه دریافت‌کننده این اطلاعات، هیچ نیازی به نصب نرم افزار و یا حتی دارا بودن پاپل هم ندارد!

امکانات این وسیله جذاب نامحدود هستند و هرکسی در هر زمینه‌ای می‌تواند پاپل را متناسب با نیاز خود مورد استفاده قرار دهد. با استفاده از این گجت هوشمند، شما می‌توانید کلیه اطلاعات ارتباطی خود را در یک مکان آماده کرده و سپس در نهایت سادگی آن را با دوستان و یا مخاطبان در محیط‌های کاری به اشتراک بگذارید. برای سفارش و خرید پاپل روی لینک زیر کلیک کنید. مجموعه پاپل ایران به عنوان اولین وارد کننده Popl ، سعی بر این دارد که ایرانیان هم بتوانند همانند سایر کشورها از تکنولوژی روز استفاده کنند. شما کاربران عزیز هم اکنون می توانید برای خرید Popl از سایت پاپل ایران اقدام بفرمایید.

 

چه اطلاعاتی را با پاپل می توان به اشتراک گذاشت:

–  اکانت شبکه های اجتماعی : اینستاگرام، واتساپ، تلگرام، فیس بوک، یوتیوب، اسنپ چت، توییتر، لینکدین، تیک تاک و …
– ایمیل
– وبسایت
– شماره تلفن
و …

Popl Share - با Popl؛ تمام اکانت های شبکه های اجتماعی خود را به اشتراک بگذارید!

 

برخی از کاربردهای پاپل:

1 – استفاده به عنوان کارت ویزیت دیجیتال شخصی یا تجاری
2 – منوی رستوران + کافی شاپ + قنادی + فروشگاه + آرایشگاه و …
3 – پیدا کردن مالک وسیله گم شده (توسط اطلاعات ثبت شده در پاپل)
4 – هدیه تبلیغاتی برای برندینگ (با چاپ لوگو درخواستی)
و …

 

 

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR