دانلود Adobe AIR 50.2.4.3 Final + SDK Win/Mac – نرم افزار ادوب ایر

adobe-air

 

دانلود Adobe Air

نرم افزار ادوب ایر

 

Adobe AIR 50.2.4.3 + SDK (adobe Integrated Runtime) Win/Mac برای سیستم های چند منظوره طراحی شده است و برای ساخت بسته های کاربردی غنی اینترنتی مورد استفاده قرار میگیرد و بر روی هر پلتفرمی از جمله ویندوز قابل اجرا میباشد. در واقع کارایی ادوب ایر بدین صورت است که به شما اجازه میدهد تا کد نوشته شده در HTML, فلش,اکشن اسکریپت و جاوا اسکریپت را به یک RIA تبدیل کنید.

از مزیت های برنامه Adobe AIR ان است که با ظاهر بسیار زیبا و مدرن و بسته به ذوق کاربر لذت کاربران خود را تامین کرده است. گرافیک نرم افزار با استفاده از فناوری GPU که در صنعت بازی و فیلم ها HD نیز از آن استفاده میشود به طور چشمگیری افزایش یافته است. این نرم افزار قادر است که از طریق ذخیره سازی بیت مپ با وضوح بالا و با استفاده از گرافیک 2D/3D و شتاب GPU سطح تولید را بالا ببرد .

محتوای ذخیره شده در داخل بسته های نرم افزار Adobe Air با استفاده از تکنولوژی مجموعه نرم افزاری Adobe که یک الگوریتم حفاظتی قوی است محافظت میشود که با این کار قابلیت کار برای انواع مدل های کسب و کار, از جمله الکترونیکی , سیستم های مبتنی بر اشتراک و … فراهم آمده است. در نتیجه این نرم افزار می تواند به عنوان ابزار قابل اعتماد برای نصب برنامه های کاربردی توسعه یافته توسط adobe Air مورد استفاده قرار گیرد. برای دانلود اخرین نسخه نرم افزار Adobe Air از سایت یاس دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Adobe Air:

– امکان برقراری ارتباط مقاوم با مشتریان موجود

– افزایش بهینه سرمایه گذاری در وب

– توسعه و ارائه RIA با استفاده از فناوری Adobe

– ساخت و گسترش برنامه های کاربردی غنی اینترنتی

– افزایش بهره وری و رضایت مشتری

– کاهش هزینه ها و افزایش سود

– و …

 



مهرگان آی‌تی


Adobe AIR

Adobe AIR is a versatile runtime system designed to package Rich Internet Applications (RIA) that can be deployed on virtually any platform, including Windows, Mac OSX, iOS and Android.

Adobe has promoted its product as a browser-less runtime, avoiding to catalog it as an application framework. This is a valid statement if we take into consideration the fact that Adobe Air requires access to local storage, while a browser based runtime would be limited with regard to the locations it may access or store in.

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7/481/17 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR