دانلود بازی Drawn to Life Two Realms برای PC

دانلود بازی Drawn to Life Two Realms برای PC

 

دانلود بازی Drawn to Life Two Realms برای کامپیوتر

| بازی ترسیم و خلق دو دنیا |

| نسخه SiMPLEX |

 

Drawn to Life Two Realms بازی جدیدی در سبک ماجرایی، ایندی و نقش‌آفرینی می باشد که در سال 2020 توسط Digital Continue ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی رایانه‌ای، شما در نقش یک سازنده توانا قرار می‌گیرید. وظیفه شما این است که ارتباط بین دو دنیای مرموز را پیدا کنید و قهرمانی بسازید که بتواند هردوی این جهان‌ها را نجات دهد. امکان خلاقیت در این بازی بسیار بالاست و شما می‌توانید با میلیون‌ها رنگ، برچسب، قالب و …، قهرمان دلخواه خود را بسازید و رفته رفته هم در روند بازی، آیتم‌های جدید را آزاد کنید و از آن برای اهداف بعدی خود بهره ببرید.

اکنون که مایک (Mike) بیدار است، جهانی دیگر آشکار می‌شود. شما می‌توانید بین دو شهر Raposa و Human سفر کنید و با آشکار ساختن اسرار سایه‌ها، زندگی مایک و دوستانش را نجات دهید. از این سری محبوب تاکنون چند نسخه دیگر نیز عرضه شده و با توجه به استقبال بی‌نظیر کاربران، این بار در تازه‌ترین نسخه قرار است که باری دیگر به خلق دو جهان مختلف پیوسته و از تجربه ده‌ها چالش منحصر به فرد آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Drawn to Life Two Realms را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Drawn to Life Two Realms 1 300x169 - دانلود بازی Drawn to Life Two Realms برای PC Drawn to Life Two Realms 2 300x169 - دانلود بازی Drawn to Life Two Realms برای PC

 

Drawn to Life Two Realms 3 300x169 - دانلود بازی Drawn to Life Two Realms برای PC Drawn to Life Two Realms 4 300x169 - دانلود بازی Drawn to Life Two Realms برای PC

 

تریلر بازی Drawn to Life Two Realms :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i3-2125, AMD Phenom II X4 965
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GT 130, Radeon HD 4850, Intel HD 3000
DirectX: Version 9.0a
Storage: 2 GB available space
Sound Card: Any, onboard

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i3-2125, AMD A8-5600K
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce 9800 GTX+, Radeon HD 5770, Intel HD 520, Radeon HD 7560D
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Sound Card: Any, onboard

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 235 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR