دانلود بازی Dr. Parking 4 1.24 – استاد پارک خودرو برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Dr. Parking 4 1.14 - استاد پارک خودرو برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Dr. Parking 4 برای اندروید

| بازی استاد پارک خودرو برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Dr. Parking 4 1.24 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌ساز پارک اتومبیل از استودیوی بازی سازی SUD Inc است. با شما هستیم در معرفی چهارمین نسخه از عنوان محبوب دکتر پارکینگ و یا به اصطلاح بهتر: استاد پارک خودرو! یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی که در طول آزمون رانندگی افراد با آن سر و کار دارند، یادگیری شیوه صحیح پارک خودرو است. شما تا چه اندازه با این مهارت آشنایی دارید؟ در این مطلب از سایت یاس دانلود، بازی جدیدی را برای شما بازدیدکنندگان عزیز در نظر داریم که شما را با ده‌ها مرحله مختلف برای پارک اتومبیل رو به رو می‌کند. هریک از این مراحل، شما را به شیوه خاص خود به چالش کشیده و برای پارک اتومبیل خود می‌بایست شگردی خاص را در نظر داشته باشید.

بازی دکتر پارکینگ 4، نسخه کاملا جدیدی از این بازی جذاب و مهیج برای افرادی است که علاقه‌مند به تجربه این چالش سرگرم‌کننده هستند. در بازی دکتر پارکینگ 4، شما با مجموعه‌ای از چالش‌های سرگرم‌کننده و جذاب سر و کار دارید که در هرکدام از آن‌ها، می‌بایست اتومبیل خود را در محلی معین پارک کنید؛ البته به این شرط که آن را دقیقا در همان محل تعیین شده قرار داده و در این راه، به هیچ مانع دیگری برخورد نکنید! هم اکنون می توانید بازی Dr. Parking 4 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Dr. Parking 4 :

– دارا بودن ده‌‌ها مرحله مختلف و جذاب

– امکان گزینش خودروهای مختلف برای پارک

– توانایی یادگیری مهارت‌های پارک خودرو

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Dr. Parking 41 150x84 - دانلود بازی Dr. Parking 4 1.24 - استاد پارک خودرو برای اندروید + نسخه بی نهایت Dr. Parking 43 150x84 - دانلود بازی Dr. Parking 4 1.24 - استاد پارک خودرو برای اندروید + نسخه بی نهایت Dr. Parking 44 150x84 - دانلود بازی Dr. Parking 4 1.24 - استاد پارک خودرو برای اندروید + نسخه بی نهایت Dr. Parking 42 150x84 - دانلود بازی Dr. Parking 4 1.24 - استاد پارک خودرو برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 14/15 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR