دانلود Wondershare Filmora 13.0.60.5095 x64 Win/Mac + Portable – فیلمورا نرم افزار ویرایش حرفه ای فیلم

دانلود Wondershare Filmora 9.1.0.11 x64 + Portable - نرم افزار ویرایش حرفه ای فیلم

 

دانلود Wondershare Filmora

| فیلمورا نرم افزار ویرایش حرفه ای فیلم |

 

Wondershare Filmora 13.0.60.5095 / 10.7.8.12 / 9.6.1.8 x64 Win/Mac + Portable فیلمورا نرم افزاری ساده و در عین حال قدرتمند جهت ویرایش حرفه ای ویدیوها و زیباسازی آنان است. این نرم افزار با بهرهمندی از یک رابط کاربری مدرن و بسیار زیبا ، شما را ترغیب می کند که بارها و بارها از آن برای زیباسازی ویدیوهای خود استفاده کنید. به وسیله این نرم افزار می توانید متون بسیار زیبایی را در استایل انیمیشن بسازید و در صورت تمایل آنان را به ویدیوهای خود اضافه کنید. برای هیجان بخشیدن به فضای فیلم خود ، می توانید موزیک هایی را به عنوان پس زمینه به فیلم های خود اضافه کنید. اکنون می توانید بر روی فیلم های خود هم فیلترهایی زیبا و فوق العاده اعمال کنید تا بسیار زیباتر از آنچه هستند به نظر برسند.

Wondershare Filmora بدون نیاز به دانشی خاص ، شما را در زیباسازی ویدیوها یاری می دهد و در مجموع هزاران افکت بی نظیر را برای استفاده در ویدیوها برایتان فراهم آورده است. نرم افزار فیلمورا مجموعه ای از ابزارها نظیر Trim, Hue, Merge, Crop, Rotate, Brightness, Saturation, Contrast, Aspect Ratio را در خود جای داده است تا به واسطه آنان بتوانید ویدیوهای خود را برش دهید ، رنگ آنان را تغییر دهید ، چندین فایل ویدیویی را به هم وصل کنید ، بخشی از تصویر را جدا کنید ، ویدیوها را بچرخانید ، نور و کنتراست آنان را تنظیم کنید و بسیار دیگر از قابلیت های قدرتمندی که در حین کار با نرم افزار متوجه آنان خواهید شد.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Wondershare Filmora را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Wondershare Filmora :

– قابلیت زیباسازی فیلم ها و تبدیل فرمت و کیفیت در میان طیف وسیعی از فرمت های SD و HD

– امکان ویرایش و شخصی سازی ویدیوها از قبیل فعالیت های Crop/Trim/Resize/Rotate/Fade In/Fade Out

– بهینه سازی کنتراست ، تغییر در نور و…

– امکان ذخیره سازی فیلم توسط وبکم و میکروفون

– افزایش سرعت ، کاهش سرعت فریم ها

– امکان زیباسازی ویدیوها با استفاده از فیلترهایی بی نظیر

 

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

You may need to update your graphics drivers to run Filmora. Please keep your computer’s graphics drivers updated to get the best performance out of your hardware.
Supported OS : Windows 11/Windows 10/Windows 8.1/Windows 7 (64 bit OS).
Processor : Intel i3 or better multicore processor, 2GHz or above.
(Intel 6th Gen or newer CPU recommended for HD and 4K Videos).
RAM : 8 GB RAM (16 GB required for HD and 4K videos).
Graphics : Intel HD Graphics 5000 or later; NVIDIA GeForce GTX 700 or later; AMD Radeon R5 or later.
2 GB vRAM (4GB required for HD and 4K videos).
Disk : At least 10GB free hard-disk space for installation (SSD-Solid State Disk recommended for editing HD and 4K videos).

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 410~577 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR