دانلود تقویم چَندُم 1.5 – تقویم زیبا به همراه جعبه ابزار مذهبی برای اندروید

دانلود تقویم چَندُم 1.5 - تقویم زیبا به همراه جعبه ابزار مذهبی برای اندروید

 

دانلود تقویم چَندُم برای اندروید

| تقویم زیبا به همراه جعبه ابزار مذهبی برای اندروید |

 

تقویم چَندُم 1.5 نام نرم افزاری حدید از استودیوی گروه برنامه نویسی کینگ روید برای کاربران دستگاه‌های اندرویدی است. تقویم اذان گوی چندم، این امکان را برای کاربران فارسی‌زبان فراهم می‌آورد تا بتوانند کلیه رویدادهای تقویم را در نمایی زیبا مشاهده کرده و برنامه‌ریزی روزانه، هفتگی و ماهانه خود را با آن انجام دهند. تقویم اذان گوی چندم امکانات گسترده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که از جمله آنان می‌توان به نمایش تقویم هجری شمسی، قمری و میلادی همراه با تمامی رویدادهای روزانه آن‌هاست. علاوه بر این، تقویم چندم را باید یک جعبه ابزار مذهبی جامع به حساب آورد که اوقات شهری صدها شهر مختلف داخلی و خارجی را به طور دقیق به نمایش می‌گذارد.

تقویم چندم قادر است موقعیت مکانی کاربران را به کمک سنسور GPS تشخیص داده و اوقات شرعی را متناسب با محل زندگی وی به نمایش بگذارد. یکی دیگر از امکانات محبوب تقویم چندم، توانایی پخش اذان و همچنین نمایش متن آن است. علاوه بر این‌ها، تقویم چندم قادر است جهت قبله را در هر موقعیت مکانی به شما نمایش داده و شما را نسبت به مناسبت‌های مختلف تقویم در روزهای مختلف آگاه سازد. هم اکنون می توانید نرم افزار تقویم چَندُم برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار تقویم چَندُم :

– امکان نمایش اوقات شرعی صدها شهر داخلی و خارجی

– تشخیص موقعیت مکانی کاربر به کمک سنسور GPS

– نمایش جهت قبله (قبله‌نما)

– قابلیت تبدیل تاریخ هجری شمسی، قمری و میلادی به همدیگر

– نمایش رویدادهای مختلف

– توانایی پخش صوتی اذان

– پخش هشدار یادآوری پیش از نماز

– امکان نمایش وضعیت آب و هوای روزهای آینده

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Chandom1 85x150 - دانلود تقویم چَندُم 1.5 - تقویم زیبا به همراه جعبه ابزار مذهبی برای اندروید Chandom2 85x150 - دانلود تقویم چَندُم 1.5 - تقویم زیبا به همراه جعبه ابزار مذهبی برای اندروید Chandom3 85x150 - دانلود تقویم چَندُم 1.5 - تقویم زیبا به همراه جعبه ابزار مذهبی برای اندروید Chandom4 85x150 - دانلود تقویم چَندُم 1.5 - تقویم زیبا به همراه جعبه ابزار مذهبی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 12 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR