دانلود Abelssoft Tagman 2021 v7.01 – نرم افزار ویرایش تگ های موزیک

Abelssoft Tagman - نرم افزار ویرایش تگ های موزیک

 

دانلود Abelssoft Tagman

نرم افزار ویرایش تگ های موزیک

 

Abelssoft Tagman به کاربران خود کمک می کند تا فقط با فشار یک دکمه کتابخانه موسیقی خود را سازماندهی کنند. این برنامه برای افزودن عناوین، نام هنرمندان ، نام آلبوم ها و موارد دیگر برچسب id3 فایل های mp3 فقط به یک کلیک نیاز دارد. تغییر انجام شده برروی فایل های صوتی، توسط همه دستگاه های پخش کننده رایج پشتیبانی شده و این دستگاه ها می توانند اطلاعات مربوط به آهنگی را که گوش می دهید نمایش دهند. فناوری اثر انگشت مورد استفاده توسط این برنامه از هر آهنگ موجود در مجموعه شما یک اثر انگشت ایجاد و آن را با یک پایگاه داده آنلاین بزرگ مقایسه می کند و درصورت یافتن مورد مشابه، تمامی اطلاعات موزیک شما را به روز می کند.

در نسخه جدید برنامه کاربردی Abelssoft Tagman می توانید موزیک ها را براساس تگ های مختلفی مانند نام هنرمند یا عنوان آلبوم دسته بندی کنید. دوستداران موسیقی علاقه دارند فایل ها را برای استفاده در MP3 Player ها ،تلفن های هوشمند ، کامپیوتر و تبلت های خود آماده کنند تا آهنگ ها مورد نظرشان را در هر کجا که بخواهند سریع پخش کنند. این برنامه به شما کمک می کند تا با تکمیل اطلاعات مربوط به هر موزیک (خواننده، سبک موسیقی، سال انتشار و…) به راحتی موزیک مورد نظرتان را از میان هزاران موزیک پیدا کنید.

 

 

 

سایر ویژگی های Abelssoft Tagman:

– مجموعه موزیک های خود را سازماندهی و اطلاعات عنوان، نام هنرمند، آلبوم و کاور آن ها را به روز کنید
– ایجاد اثر انگشت از فایل ها برای مقایسه آن ها با پایگاه داده بزرگ اینترنتی برای یافتن اطلاعات دقیق تر از موزیک شما
– نمایش موزیک ها براساس نام هنرمند، عنوان آلبوم یا ترکیبی از هر دو
– امکان ویرایش چندین موزیک به صورت همزمان
– کارکردی بسیار آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Abelssoft Tagman - نرم افزار ویرایش تگ های موزیک



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– آنتی ویروس و فایروال را غیرفعال کنید (درصورت فعال بودن کرک برنامه را حذف می کنند)
– محتویات فولدر Crack را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 28 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR