دانلود Coolmuster PDF Password Remover 2.1.9 + Portable – حذف پسورد فایل های PDF

دانلود Coolmuster PDF Password Remover 2.1.9 + Portable - حذف پسورد اسناد PDF

 

دانلود Coolmuster PDF Password Remover

| حذف پسورد فایل های PDF |

 

Coolmuster PDF Password Remover 2.1.9 + Portable نرم افزاری کم‌حجم و کاربردی به منظور حذف کردن رمز فایل های PDF است. همانطور که می‌دانید امروزه کاربرد فایل‌‌ها و اسناد PDF به حد قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته و دیگر نمی‌توان این موضوع را محدود به نهاد یا مشاغل خاصی دانست. بسیاری از اسناد اداری، جزوات آموزشی، کتاب‌های الکترونیکی، سندهای راهنما و … در قالب اینگونه فایل‌ها منتشر می‌شوند. اما یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، این است که در پاره‌ای از مواقع، کاربر امکان ویرایش و یا تغییر در محتوای سند را ندارد.

در واقع تولید کننده و یا منتشر کننده سند، بر روی آن رمز عبور قرار داده تا کاربران امکان ویرایش آن را در اختیار نداشته باشند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، قادر است رمز عبور فایل های PDF را با چند کلیک ساده حذف کند و با این کار، امکان ویرایش محتویات اسناد را در اختیارتان قرار دهد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Coolmuster PDF Password Remover را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Coolmuster PDF Password Remover :

– از بین بردن محدودیت‌های اسناد PDF تنها با چند کلیک ساده

– حذف کردن رمزهای ساده و یا حتی پیچیده

– قابلیت کرک کردن رمز اسناد PDF به صورت گروهی

– امکان پرینت کردن اسناد PDF و یا تغییر در محتویات آن

– قابلیت تبدیل آسان فرمت PDF به دیگر فرمت‌های متنی

– مصرف بهینه منابع سخت‌افزاری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 11 + 14 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR