دانلود ON1 HDR 2021.1 v15.0.1.9783 – نرم افزار تبدیل عکس معمولی به HDR

ON1 HDR 2021.1 v15.1.0.10100 - نرم افزار تبدیل عکس معمولی به HDR

 

دانلود ON1 HDR

| نرم افزار تبدیل عکس معمولی به HDR |

 

ON1 HDR 2021.1 v15.1.0.10100 عکس های شما را به عکس های بی عیب و نقص HDR تبدیل می کند و جزئیات برجسته و سایه ها را در یک چشم به هم زدن ترکیب می کند. می توانید با پیش نمایش زنده تنظیمات را تغییر دهید سپس عکس های HDR خود را با ابزار های قدرتمند و تنظیمات از پیش تعریف شده ویرایش کنید تا به این ترتیب خلاقیت شما به بهترین شکل ممکن نشان داده شود. این برنامه سه ویژگی اصلی دارد، سرعت بالا، کنترل کامل بر جزئیات، قابل ویرایش مجدد. در مورد سرعت باید گفت که دوران پیش نمایش های آهسته گذشته است و این برنامه در مقایسه با رقبای خود در یک چشم به هم زدن پیش نمایش را آماده می کند.

در رابطه با کنترل جزئیات نیز شما با کنترل های مستقیم می توانید همه چیز را برای ایجاد جلوه و افکت های عالی و حرفه ای از جمله تن و رنگ، لایه ها، سایه ها، روشنایی و حتی روتوش کنترل کنید. با توانایی ویرایش مجدد نیز امکان پیش بینی و کنترل کاهش نویز، اصلاحات لنز و انحراف رنگی را در هر زمان خواهید داشت. برای ایجاد نمای HDR نیازی نیست که یک عکاس حرفه ای باشید و یا یک دوربین پیشرفته داشته باشید. با استفاده از ON1 HDR می توانید یک عکس خام و معمولی را باز کنید و از مجموعه ابزار ها و افکت های HDR برای آشکار کردن جزئیات سایه و نور استفاده کنید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی ON1 HDR:

– عکس ها را به صورت خودکار ترمیم می کند و شبح ها را از بین می برد
– تا 7 برابر سریعتر از برنامه های HDR مشابه
– ایجاد عکس های HDR طبیعی یا سورئال
– تنظیم نور، سایه ها، کنتراست و…
– پشتیبانی از فرمت های PSD، TIF، JPG، PNG و حتی HEIC

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

ON1 HDR 2021.1 v15.1.0.10100 - نرم افزار تبدیل عکس معمولی به HDR



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 702 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR